Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18062
Title: Стратегія виходу міжнародних аутстафінгових компаній на зовнішні ринки (на прикладі LLC Pharmbills, США)
Other Titles: Strategy for International Outsourcing Companies to Enter External Markets (on the Example of LLC Pharmbills, USA)
Authors: Дорофєєв, І.І.
Citation: Дорофєєв, І.І. Стратегiя виходу мiжнародних аутстафiнгових компанiй на зовнiшнi ринки (на прикладi LLC Pharmbills, США): квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра: спец. 292 "Мiжнароднi економiчнi вiдносини " за освiтньою програмою " Мiжнароднi економiчнi вiдносини " / Iлля Iгорович Дорофєєв; наук. кер. Микола Артемович Заєц . - ОНЕУ, 2024. - 85 с.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: стратегія
міжнародна економічна діяльність
зовнішній ринок
турбулентний ринок
фактори впливу
заходи реалізації стратегії
аутстафінг
strategy
international economic activity
foreign market
turbulent market
influencing factors
strategy implementation measures
outstaffing
Abstract: Кваліфікаційна робота бакалавра складається з трьох розділів. Об’єктом дослідження є стратегія виходу LLC «Pharmbills» на зовнішні ринки. У роботі визначені поняття стратегії виходу компанії на зовнішній ринок, розглянута класифікація та особливості стратегій виходу компаній на зовнішні ринки, з’ясовані поняття аутстафінгу та чинники його стратегічного розвитку на міжнародному ринку. Надана загальна характеристика компанії як суб'єкта міжнародної економічної діяльності, здійснений аналіз стратегії виходу компанії LLC «Pharmbills» на зовнішні ринки та її ефективність, оцінені фактори, що впливають на реалізацію стратегії виходу на зовнішні ринки LLC «Pharmbills» в умовах турбулентного ринку. Обґрунтовані підходи до оптимізації стратегії виходу LLC «Pharmbills» на зовнішні ринки, запропоновані заходи з адаптації стратегії виходу на зовнішні ринки LLC «Pharmbills» до умов сучасного турбулентного ринку, розроблені рекомендації щодо вдосконалення механізмів регулювання, контролю та оцінки ефективності стратегії.
The bachelor's qualifying work consists of three chapters. The object of the study is the strategy of LLC "Pharmbills" for entering external markets. The paper defines the concept of company's strategy for entering external markets, examines the classification and features of strategies for entering external markets, clarifies the concept of outsourcing and factors of its strategic development in the international market. The provided overview includes a general characterization of the company as a subject of international economic activity, an analysis of LLC "Pharmbills" exit strategy to external markets, its effectiveness, and an evaluation of the factors influencing the implementation of "Pharmbills" exit strategy into external markets in turbulent market conditions. Approaches to optimizing the strategy for LLC "Pharmbills" to enter external markets are justified, measures for adapting the strategy for entering external markets of LLC "Pharmbills" to the conditions of the modern turbulent market are proposed, and recommendations for improving the mechanisms of regulation, control, and evaluation of the strategy's effectiveness are developed.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18062
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Реферат Дорофєєв.pdf176,3 kBAdobe PDFView/Open
2024Dorofeev.pdf875,05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.