Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18077
Назва: Удосконалення процесу ціноутворення у кав’ярнях (на прикладі ТОВ «Арома Кава»)
Інші назви: Improving the pricing process in coffee shops (on the example of «Aroma Kava» LLC)
Автори: Власов, В.Д.
Бібліографічний опис: Власов В.Д. Удосконалення процесу цiноутворення у кав'ярнях на прикладi тов. "Арома кава": квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 241 "Готельно-ресторанна справа" за освiтньою програмою "Економiка та органiзацiя готельно-ресторанної справи" / Вiктор Дмитрович Власов ; наук. кер. Iрина Володимирiвна Давиденко . - ОНЕУ , 2024. - 72 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: кав’ярня
ціноутворення
алгоритм
ф’ючерси
ребрендінг
товари-замінники
coffee shop
pricing
algorithm
futures
rebranding
substitute goods
Короткий огляд (реферат): Об’єкт дослідження – процес ціноутворення в кав’ярнях. Предметом дослідження є сукупність теоретичних та практичних аспектів удосконалення політики ціноутворення в кав’ярнях ТОВ «Aroma Kava». Метою роботи є дослідження основних напрямів удосконалення політики ціноутворення у кав’ярні ТОВ «Aroma Kava». У роботі проаналізовано господарсько-економічну діяльність кав’ярні «Aroma Kava», надано загальну організаційно-економічну характеристику кав’ярні, оцінено рівень конкурентоспроможності та проаналізовано політику ціноутворення у кав’ярні «Aroma Kava». За результатами дослідження обґрунтовано пропозиції щодо удосконалення ціноутворення для ТОВ «Aroma Kava», запропоновано розробку алгоритму встановлення цін на продукцію кав’ярні, розраховано впровадження ф’ючерсів, ребрендінгу, товарів-замінників задля удосконалення механізму ціноутворення в кав’ярнях «Aroma Kava».
The qualification work consists of an introduction, three chapters, conclusions, list of sources used. The object of the research is the process of pricing in coffee shops. The subject of the research is a set of theoretical and practical aspects of improving the pricing policy in coffee shops of Aroma Kava LLC. The purpose of the study is to investigate the main directions of improving the pricing policy in the coffee shop of “Aroma Kava” LLC. The work analyzes the economic activities of the coffee shop “Aroma Kava”, provides the general organizational and economic characteristics of the coffee shop, assesses the level of competitiveness and analyzes the pricing policy in the coffee shop “Aroma Kava”. Based on the results of the study, proposals for improving the pricing for “Aroma Kava” LLC were substantiated, the development of an algorithm for setting prices for coffee shop products was proposed, the introduction of futures, rebranding, substitute goods were calculated to improve the pricing mechanism in “Aroma Kava” coffee shops.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2024Vlasov.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vlasov2024.pdf346,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат Власов В.Д..pdf281,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.