Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18077
Title: | Удосконалення процесу ціноутворення у кав’ярнях (на прикладі ТОВ «Арома Кава») |
Other Titles: | Improving the pricing process in coffee shops (on the example of «Aroma Kava» LLC) |
Authors: | Власов, В.Д. |
Citation: | Власов В.Д. Удосконалення процесу цiноутворення у кав'ярнях на прикладi тов. "Арома кава": квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 241 "Готельно-ресторанна справа" за освiтньою програмою "Економiка та органiзацiя готельно-ресторанної справи" / Вiктор Дмитрович Власов ; наук. кер. Iрина Володимирiвна Давиденко . - ОНЕУ , 2024. - 72 с. |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Одеський національний економічний університет |
Keywords: | кав’ярня ціноутворення алгоритм ф’ючерси ребрендінг товари-замінники coffee shop pricing algorithm futures rebranding substitute goods |
Abstract: | Об’єкт дослідження – процес ціноутворення в кав’ярнях.
Предметом дослідження є сукупність теоретичних та практичних аспектів удосконалення політики ціноутворення в кав’ярнях ТОВ «Aroma Kava».
Метою роботи є дослідження основних напрямів удосконалення політики ціноутворення у кав’ярні ТОВ «Aroma Kava».
У роботі проаналізовано господарсько-економічну діяльність кав’ярні «Aroma Kava», надано загальну організаційно-економічну характеристику кав’ярні, оцінено рівень конкурентоспроможності та проаналізовано політику ціноутворення у кав’ярні «Aroma Kava».
За результатами дослідження обґрунтовано пропозиції щодо удосконалення ціноутворення для ТОВ «Aroma Kava», запропоновано розробку алгоритму встановлення цін на продукцію кав’ярні, розраховано впровадження ф’ючерсів, ребрендінгу, товарів-замінників задля удосконалення механізму ціноутворення в кав’ярнях «Aroma Kava». The qualification work consists of an introduction, three chapters, conclusions, list of sources used. The object of the research is the process of pricing in coffee shops. The subject of the research is a set of theoretical and practical aspects of improving the pricing policy in coffee shops of Aroma Kava LLC. The purpose of the study is to investigate the main directions of improving the pricing policy in the coffee shop of “Aroma Kava” LLC. The work analyzes the economic activities of the coffee shop “Aroma Kava”, provides the general organizational and economic characteristics of the coffee shop, assesses the level of competitiveness and analyzes the pricing policy in the coffee shop “Aroma Kava”. Based on the results of the study, proposals for improving the pricing for “Aroma Kava” LLC were substantiated, the development of an algorithm for setting prices for coffee shop products was proposed, the introduction of futures, rebranding, substitute goods were calculated to improve the pricing mechanism in “Aroma Kava” coffee shops. |
URI: | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18077 |
Appears in Collections: | Факультет міжнародної економіки* |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Реферат Власов В.Д..pdf | 281,91 kB | Adobe PDF | View/Open | |
2024Vlasov.pdf | 1,84 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.