Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18083
Title: | Шляхи підвищення ефективності функціонування підприємств ресторанного господарства (на прикладі ресторану «Avenue 25») |
Other Titles: | Ways to Improve the Efficiency of Restaurant Enterprises (on the Example of Avenue 25 Restaurant) |
Authors: | Колчаг, К.І. |
Citation: | Колчаг К.І. Шляхи пiдвищення ефективностi функцiонування пiдприємств ресторанного господарства на прикладi ресторану "Avenue 25": квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 241 "Готельно-ресторанна справа" за освiтньою програмою " Економiка та органiзацiя готельно-ресторанної справи" / Катерина Iгорiвна Колчаг ; наук. кер. Наталя Валерiївна Нєчева. - ОНЕУ, 2024. - 87 с. |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Одеський національний економічний університет |
Keywords: | підприємство ресторанного господарства ресторан ефективність ресторанні послуги ефективність функціонування ресторану restaurant enterprise restaurant efficiency restaurant services restaurant functioning efficiency |
Abstract: | У кваліфікаційній роботі досліджено основи ефективного функціонування підприємств ресторанного господарства, розглянуто поняття та критерії якості та ефективного обслуговування на підприємствах ресторанного господарства.
Охарактеризовано організаційно-економічна характеристика ресторану «Avenue 25», проведено аналіз організації обслуговування в ресторані «Avenue 25», оцінено якість обслуговування гостей як фактору ефективності функціонування ресторану «Avenue 25».
Розроблено заходи з підвищення якості обслуговування як фактору ефективності функціонування ресторану «Avenue 25», запропоновано мотиваційні заходи, як фактор ефективності роботи ресторану «Avenue 25». The qualifying work explores the basics of efficient functioning of restaurant enterprises, considers the concepts and criteria of quality and efficient service in restaurant enterprises. The organizational-economic characteristics of the Avenue 25 restaurant are described, an analysis of the service organization in the Avenue 25 restaurant is conducted, and the quality of guest service as a factor of the restaurant's functioning efficiency is evaluated. Measures to improve the quality of service as a factor of the restaurant's functioning efficiency are developed, motivational measures are proposed as a factor of the Avenue 25 restaurant's efficiency. |
URI: | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18083 |
Appears in Collections: | Факультет міжнародної економіки* |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
реферат Колчаг.pdf | 519,17 kB | Adobe PDF | View/Open | |
2024Kolchag.pdf | 1,84 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.