Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18083
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолчаг, К.І.-
dc.date.accessioned2024-08-01T07:13:57Z-
dc.date.available2024-08-01T07:13:57Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКолчаг К.І. Шляхи пiдвищення ефективностi функцiонування пiдприємств ресторанного господарства на прикладi ресторану "Avenue 25": квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 241 "Готельно-ресторанна справа" за освiтньою програмою " Економiка та органiзацiя готельно-ресторанної справи" / Катерина Iгорiвна Колчаг ; наук. кер. Наталя Валерiївна Нєчева. - ОНЕУ, 2024. - 87 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18083-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі досліджено основи ефективного функціонування підприємств ресторанного господарства, розглянуто поняття та критерії якості та ефективного обслуговування на підприємствах ресторанного господарства. Охарактеризовано організаційно-економічна характеристика ресторану «Avenue 25», проведено аналіз організації обслуговування в ресторані «Avenue 25», оцінено якість обслуговування гостей як фактору ефективності функціонування ресторану «Avenue 25». Розроблено заходи з підвищення якості обслуговування як фактору ефективності функціонування ресторану «Avenue 25», запропоновано мотиваційні заходи, як фактор ефективності роботи ресторану «Avenue 25».en_US
dc.description.abstractThe qualifying work explores the basics of efficient functioning of restaurant enterprises, considers the concepts and criteria of quality and efficient service in restaurant enterprises. The organizational-economic characteristics of the Avenue 25 restaurant are described, an analysis of the service organization in the Avenue 25 restaurant is conducted, and the quality of guest service as a factor of the restaurant's functioning efficiency is evaluated. Measures to improve the quality of service as a factor of the restaurant's functioning efficiency are developed, motivational measures are proposed as a factor of the Avenue 25 restaurant's efficiency.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectпідприємство ресторанного господарстваen_US
dc.subjectресторанen_US
dc.subjectефективністьen_US
dc.subjectресторанні послугиen_US
dc.subjectефективність функціонування ресторануen_US
dc.subjectrestaurant enterpriseen_US
dc.subjectrestauranten_US
dc.subjectefficiencyen_US
dc.subjectrestaurant servicesen_US
dc.subjectrestaurant functioning efficiencyen_US
dc.titleШляхи підвищення ефективності функціонування підприємств ресторанного господарства (на прикладі ресторану «Avenue 25»)en_US
dc.title.alternativeWays to Improve the Efficiency of Restaurant Enterprises (on the Example of Avenue 25 Restaurant)en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
реферат Колчаг.pdf519,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
2024Kolchag.pdf1,84 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.