Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18083
Назва: | Шляхи підвищення ефективності функціонування підприємств ресторанного господарства (на прикладі ресторану «Avenue 25») |
Інші назви: | Ways to Improve the Efficiency of Restaurant Enterprises (on the Example of Avenue 25 Restaurant) |
Автори: | Колчаг, К.І. |
Бібліографічний опис: | Колчаг К.І. Шляхи пiдвищення ефективностi функцiонування пiдприємств ресторанного господарства на прикладi ресторану "Avenue 25": квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 241 "Готельно-ресторанна справа" за освiтньою програмою " Економiка та органiзацiя готельно-ресторанної справи" / Катерина Iгорiвна Колчаг ; наук. кер. Наталя Валерiївна Нєчева. - ОНЕУ, 2024. - 87 с. |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Одеський національний економічний університет |
Ключові слова: | підприємство ресторанного господарства ресторан ефективність ресторанні послуги ефективність функціонування ресторану restaurant enterprise restaurant efficiency restaurant services restaurant functioning efficiency |
Короткий огляд (реферат): | У кваліфікаційній роботі досліджено основи ефективного функціонування підприємств ресторанного господарства, розглянуто поняття та критерії якості та ефективного обслуговування на підприємствах ресторанного господарства.
Охарактеризовано організаційно-економічна характеристика ресторану «Avenue 25», проведено аналіз організації обслуговування в ресторані «Avenue 25», оцінено якість обслуговування гостей як фактору ефективності функціонування ресторану «Avenue 25».
Розроблено заходи з підвищення якості обслуговування як фактору ефективності функціонування ресторану «Avenue 25», запропоновано мотиваційні заходи, як фактор ефективності роботи ресторану «Avenue 25». The qualifying work explores the basics of efficient functioning of restaurant enterprises, considers the concepts and criteria of quality and efficient service in restaurant enterprises. The organizational-economic characteristics of the Avenue 25 restaurant are described, an analysis of the service organization in the Avenue 25 restaurant is conducted, and the quality of guest service as a factor of the restaurant's functioning efficiency is evaluated. Measures to improve the quality of service as a factor of the restaurant's functioning efficiency are developed, motivational measures are proposed as a factor of the Avenue 25 restaurant's efficiency. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18083 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет міжнародної економіки* |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
реферат Колчаг.pdf | 519,17 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
2024Kolchag.pdf | 1,84 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.