Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18086
Назва: Маркетингові комунікації підприємства готельного господарства (на прикладі ТОВ «Моцарт-Готель»)
Інші назви: Marketing communications of a hotel business enterprise (on the example of the Mozart hotel)
Автори: Кулешова, Т.М.
Бібліографічний опис: Кулешова Т.М. Маркетинговi комунiкацiї пiдприємства готельного господарства на прикладi ТОВ "Моцарт-Готель": квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 241 "Готельно-ресторанна справа" за освiтньою програмою "Економiка та органiзацiя готельно-ресторанної справи" / Тетяна Михайлiвна Кулешова ; наук. кер. Ольга Володимирiвна Шикiна. - ОНЕУ, 2024. - 69 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетингові комунікації
готельне господарство
ТОВ «Моцарт-Готель»
просування готельних послуг
брендування та позиціонування
marketing communications
hotel industry
LLC "Mozart Hotel"
promotion of hotel services
branding and positioning
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Об’єктом дослідження – є процес удосконалення маркетингових комунікацій підприємств готельного господарства. Предметом дослідження є науково-практичні питання удосконалення маркетингових комунікацій підприємств готельного господарства на прикладі готелю «Моцарт». Метою роботи є генерація шляхів удосконалення маркетингових комунікацій в готелі «Моцарт». У роботі проаналізовано діяльність готелю «Моцарт», виявлено її конкурентне становище та виокремлено слабкі сторони діяльності готелю у порівнянні з її конкурентами. За результатами дослідження сформульована доцільність впровадження ряду заходів. Проаналізована ефективність, враховуючи прибуток та витрати на впровадження заходів.
The qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, and a list of used sources. The object of the study is the process of improving marketing communications of hotel enterprises. The subject of the research is scientific and practical issues of improving marketing communications of hotel enterprises using the example of the Mozart Hotel. The purpose of the work is to generate ways to improve marketing communications at the Mozart Hotel. The work analyzes the activities of the Mozart Hotel, reveals its competitive position, and highlights the weak points of the hotel's activities compared to its competitors. Based on the results of the study, the feasibility of implementing a number of measures was formulated. The effectiveness was analyzed, taking into account the profit and costs of implementing the measures
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2024Kuleshova.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат_Кулешова.pdf266,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Kuleshova2024.pdf273,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.