Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18091
Назва: Шляхи підвищення якості послуг на підприємстві готельного господарства (на прикладі готелю «Дерибас»)
Інші назви: «Ways to improve the quality of services at a hotel enterprise (on the example of the Derybas hotel)
Автори: Осітковська, П.О.
Бібліографічний опис: Осітковська П.О. Шляхи пiдвищення якостi послуг на пiдприємствi готельного господарства на прикладi готелю "Дерибас": квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 241 "Готельно-ресторанна справа" за освiтньою програмою "Економiка та органiзацiя готельно-ресторанної справи" / Полiна Олегiвна Осiтковська; наук. кер. Ольга Володимирiвна Шикiна. - ОНЕУ, 2024. - 73 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: якість послуг
готель
підвищення якості
«Дерибас»
задоволення гостей
quality of services
hotel
quality improvement
"Derybas"
guest satisfaction
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Об’єктом дослідження – процес впровадження шляхів підвищення якості послуг на підприємствах готельного господарства. Предметом дослідження є науково-практичні питання впровадження заходів щодо підвищення якості надання послуг на підприємствах готельного господарства на прикладі готелю «Дерибас». Метою роботи є генерація шляхів підвищення якості послуг готелю «Дерибас». У роботі проаналізовано поняття та особливості якості надання готельних послуг, виявлено специфіку визначення якості послуг на підприємствах готельного господарства. Аналізується досвід функціонування готелю «Дерибас». Оцінюється якість надання послуг в готелі «Дерибас». За результатами дослідження сформульована доцільність впровадження ряду заходів. Проаналізована ефективність, враховуючи прибуток та витрати на впровадження заходів.
The qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, and a list of used sources. The object of the study is the process of implementing ways to improve the quality of services at hotel enterprises. The subject of the research is the scientific and practical issues of implementing measures to improve the quality of service provision at hotel enterprises using the example of the Deribas Hotel. The purpose of the work is to generate ways to improve the quality of services at the Deribas Hotel. The work analyzed the concepts and features of the quality of hotel services, revealed the specifics of determining the quality of services at hotel enterprises. The operational experience of the Deribas Hotel is analyzed. The quality of services provided at the Deribas Hotel is evaluated. Based on the results of the study, the feasibility of implementing a number of measures was formulated. The effectiveness was analyzed, taking into account the profit and costs of implementing the measures
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2024Ositkovska.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Осітковська П.О.pdf252,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Ositkovska2024.pdf371,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.