Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18091
Title: | Шляхи підвищення якості послуг на підприємстві готельного господарства (на прикладі готелю «Дерибас») |
Other Titles: | «Ways to improve the quality of services at a hotel enterprise (on the example of the Derybas hotel) |
Authors: | Осітковська, П.О. |
Citation: | Осітковська П.О. Шляхи пiдвищення якостi послуг на пiдприємствi готельного господарства на прикладi готелю "Дерибас": квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 241 "Готельно-ресторанна справа" за освiтньою програмою "Економiка та органiзацiя готельно-ресторанної справи" / Полiна Олегiвна Осiтковська; наук. кер. Ольга Володимирiвна Шикiна. - ОНЕУ, 2024. - 73 с. |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Одеський національний економічний університет |
Keywords: | якість послуг готель підвищення якості «Дерибас» задоволення гостей quality of services hotel quality improvement "Derybas" guest satisfaction |
Abstract: | Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел.
Об’єктом дослідження – процес впровадження шляхів підвищення якості послуг на підприємствах готельного господарства. Предметом дослідження є науково-практичні питання впровадження заходів щодо підвищення якості надання послуг на підприємствах готельного господарства на прикладі готелю «Дерибас».
Метою роботи є генерація шляхів підвищення якості послуг готелю «Дерибас».
У роботі проаналізовано поняття та особливості якості надання готельних послуг, виявлено специфіку визначення якості послуг на підприємствах готельного господарства. Аналізується досвід функціонування готелю «Дерибас». Оцінюється якість надання послуг в готелі «Дерибас».
За результатами дослідження сформульована доцільність впровадження ряду заходів. Проаналізована ефективність, враховуючи прибуток та витрати на впровадження заходів. The qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, and a list of used sources. The object of the study is the process of implementing ways to improve the quality of services at hotel enterprises. The subject of the research is the scientific and practical issues of implementing measures to improve the quality of service provision at hotel enterprises using the example of the Deribas Hotel. The purpose of the work is to generate ways to improve the quality of services at the Deribas Hotel. The work analyzed the concepts and features of the quality of hotel services, revealed the specifics of determining the quality of services at hotel enterprises. The operational experience of the Deribas Hotel is analyzed. The quality of services provided at the Deribas Hotel is evaluated. Based on the results of the study, the feasibility of implementing a number of measures was formulated. The effectiveness was analyzed, taking into account the profit and costs of implementing the measures |
URI: | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18091 |
Appears in Collections: | Факультет міжнародної економіки* |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Реферат Осітковська П.О.pdf | 252,53 kB | Adobe PDF | View/Open | |
2024Ositkovska.pdf | 1,01 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.