Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18093
Назва: Організація маркетингової діяльності підприємств готельного господарства (на прикладі ТОВ «Готельний комплекс «Аркадія»)
Інші назви: Organization of marketing activities of hotel enterprises economy (on the example of LLC «Arkadia Hotel Complex»)
Автори: Снежинська, Д.В.
Бібліографічний опис: Снежинська Д.В. Органiзацiя маркетингової дiяльностi пiдприємств готельного господарства (на прикладi ТОВ "Готельний комплекс "Аркадiя") : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 241 " Готельно-ресторанна справа " за освiтньо-професiйною програмою " Економiка та органiзацiя готельно- ресторанної справи" / Дар'я Вiкторiвна Снежинська ; наук. кер. Наталя Валерiївна Нєчева. - ОНЕУ, 2024. - 77 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетингова діяльність
маркетинг в готельному бізнесі
маркетингові цілі
реклама
готельні послуги
готельний комплекс
marketing activity
marketing in the hotel business
marketing goals
advertising
hotel services
hotel complex
Короткий огляд (реферат): У роботі визначено сутність, роль та значення маркетингової діяльності, розглянуто принципи та завдання маркетингу в готельному бізнесі, виділено основні аспекти організації маркетингової діяльності підприємств готельного господарства. Охарактеризовано діяльність ТОВ «ГК «Аркадія», проведено аналіз маркетингової діяльності ТОВ «ГК «Аркадія». Запропоновано загальні рекомендації для вдосконалення маркетингової діяльності ТОВ «ГК «Аркадія», розроблено рекламу як інструмент для досягнення маркетингових цілей ТОВ «Готельний комплекс «Аркадія».
The work defines the essence, role and meaning of marketing activity, considers the principles and tasks of marketing in the hotel business, highlights the main aspects of the organization of marketing activities of hotel enterprises. The activity of LLC «HC «Arkadia» was characterized, the marketing activity of LLC «Hotel Complex «Arkadia» was analyzed. General recommendations for improving the marketing activities of «HC «Arkadia» LLC were proposed, advertising was developed as a tool for achieving the marketing goals of «Arkadia Hotel Complex» LLC.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2024Snezhynska.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
реферат Снежинська.pdf535,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Snezhynska2024.pdf693,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.