Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18134
Назва: Шляхи підвищення ефективності функціонування туристичного підприємства в франчайзинговій мережі (на прикладі туристичної агенції «Поїхали з нами»)
Інші назви: Ways for improving the efficiency of a tourist enterprise operation in a franchise network (on the example of the travel agency «Come with us»)
Автори: Шелковенко, В.С.
Бібліографічний опис: Шелковенко, В.С. Шляхи пiдвищення ефективностi функцiонування туристичного пiдприємства в франчайзинговiй мережi (на прикладi туристичної агенцiї "Поїхали з нами") : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 242 "Туризм" за освiтньо-професiйною програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Веронiка Сергiївна Шелковенко ; наук. кер. Наталя Степанiвна Мартинова . - ОНЕУ , 2024. - 75 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: туристичне агентство
франчайзинг в туризмі
франчайзингова туристична мережа
ефективність функціонування туристичної агенції
ефективність функціонування туристичної агенції у франчайзинговій мережі
travel agency
franchising in tourism
franchise travel network
efficiency of travel agency functioning
efficiency of travel agency in franchise network
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі досліджено поняття ефективність туристичного підприємства у франчайзинговій мережі, розглянуто сутність франчайзингової форми ведення бізнесу та визначено методи та показники оцінювання ефективності. Проведено дослідження діяльності туристичної агенції «Поїхали з нами», а також оцінено ефективність діяльності підприємства в мережі. На основі трендів розвитку світових франчайзингових мереж, запропоновано наступні рекомендації оптимізації діяльності туристичного агентства: - впровадження менеджера з навчання персоналу; - розробити та впровадити план регулярного навчання та перепідготовки персоналу за різними туристичними напрямками з урахуванням змін попиту; - заохочувати самостійне навчання та саморозвиток; - використовувати систему мотивації, яка стимулює творчий підхід до роботи.
In the qualification work, the concept of the efficiency of a tourist enterprise in a franchise network was investigated, the essence of the franchise form of business was considered, and methods and indicators of efficiency evaluation were determined. A study of the activities of the travel agency "Go with us" was conducted, and the effectiveness of the company's activities in the network was also evaluated. Based on trends in the development of global franchise networks, the following recommendations for optimizing the activities of a travel agency are proposed: - introduction of a personnel training manager; - develop and implement a plan for regular training and retraining of personnel in various tourist destinations, taking into account changes in demand; - to encourage independent learning and self-development; - use a motivation system that stimulates a creative approach to work.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2024Shelkovenko V.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
реферат Шелковенко В.С.pdf504,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Shelkovenko V2024.pdf887,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.