Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18141
Назва: Підвищення іміджу ТОВ «СІЛЬПО-ФУД» в сучасних умовах господарювання
Інші назви: “Improving the image of LLC "SILPO-FOOD" in modern business conditions
Автори: Гребенкін, М.С.
Бібліографічний опис: Гребенкін М.С. Пiдвищення Iмiджу ТОВ "СIЛЬПО-ФУД" в сучасних умовах господарювання: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 076 "Пiдприємництво, торгiвля та бiржова дiяльнiсть" за освiтньою програмою "Економiка пiдприємства та органiзацiї пiдприємницької дiяльностi / Максим Сергiйович Гребенкiн ; наук. кер. Галина Володимирiвна Кошельок. - ОНЕУ, 2024. - 67 c.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: імідж
підприємство
підвищення
атрибут
заходи
спостереження
image
enterprise
promotion
attribute
measures
observation
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти теоретичні основи формування та підтримки іміджу підприємства, економічна сутність іміджу, особливості складових формування іміджу торговельних підприємств. Проаналізовано забезпеченість іміджу товариства, надана оцінка іміджу за фінансово-економічними показниками підприємства, надана характеристика ТОВ «Сільпо- Фуд» і його основних показників діяльності. Запропоновано заходи щодо підвищення іміджу товариства, а саме за рахунок впровадження сканера штрих-коду в діяльність ТОВ «Сільпо-Фуд» для підвищення іміджу підприємства; проведення екскурсій в ТОВ «Сільпо Фуд» з метою знайомства з діяльністю товариства, його партнерами-виробниками, підвищення лояльності клієнтів, підвищення продажів, спілкування з клієнтами, створення спільноти.
The paper examines the theoretical aspects of the theoretical foundations of the formation and maintenance of the image of the enterprise, the economic essence of the image, the peculiarities of the components of the formation of the image of trade enterprises. The security of the company's image was analyzed, an image assessment was provided based on the company's financial and economic indicators, and the characteristics of Silpo-Food LLC and its main performance indicators were provided. Measures to improve the company's image are proposed, namely through the implementation of a barcode scanner in the activities of Silpo-Food LLC to improve the company's image; holding excursions at Silpo Food LLC with the purpose of getting to know the activities of the company, its manufacturing partners, increasing customer loyalty, increasing sales, communicating with customers, creating a community
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2024Hrebenkin.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hrebenkin2024.pdf591,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Гребенкін_реферат.pdf546,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.