Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18155
Title: Організація маркетингової діяльності підприємства та шляхи її вдосконалення (на прикладі тов «Одескабель»)
Other Titles: Organization of marketing activities of the enterprise and ways of its improvement (on the example of odeskabel LLC)
Authors: Бакланова, В.В.
Citation: Бакланова В.В. Формування стратегiї бренду в сферi освiтнiх послуг (на прикладi факультету мiжнародної економiки ОНЕУ): квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Юрiй Iгорович Антонiчук; наук. кер. Яна Вiкторiвна Сало. - ОНЕУ, 2024. - 89 с.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: маркетинг
стратегії розвитку
конкурентоспроможність підприємства
промислові підприємства
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти промислових підприємств. Проаналізовано діяльність підприємства ПАТ «Одескабель», його маркетингову діяльність та його конкурентоспроможність. Запропоновано рекомендації щодо удосконалення маркетингової діяльності підприємства, спрогнозований об’єм реалізації продукції на 2 роки.
The work deals with the theoretical aspects industrial enterprises. Author analysis the activity of the enterprise of "Odeskabel", its marketing activity and its competitiveness. Recommendations on improving the marketing activities of the enterprise are proposed, the volume of product sales for 2 years is predicted
URI: http://local.lib/diploma/2024Baklanova.pdf
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Baklanova2024.pdf287,08 kBAdobe PDFView/Open
Реферат Бакланова.pdf761,4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.