Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18155
Назва: Організація маркетингової діяльності підприємства та шляхи її вдосконалення (на прикладі тов «Одескабель»)
Інші назви: Organization of marketing activities of the enterprise and ways of its improvement (on the example of odeskabel LLC)
Автори: Бакланова, В.В.
Бібліографічний опис: Бакланова В.В. Формування стратегiї бренду в сферi освiтнiх послуг (на прикладi факультету мiжнародної економiки ОНЕУ): квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Юрiй Iгорович Антонiчук; наук. кер. Яна Вiкторiвна Сало. - ОНЕУ, 2024. - 89 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетинг
стратегії розвитку
конкурентоспроможність підприємства
промислові підприємства
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти промислових підприємств. Проаналізовано діяльність підприємства ПАТ «Одескабель», його маркетингову діяльність та його конкурентоспроможність. Запропоновано рекомендації щодо удосконалення маркетингової діяльності підприємства, спрогнозований об’єм реалізації продукції на 2 роки.
The work deals with the theoretical aspects industrial enterprises. Author analysis the activity of the enterprise of "Odeskabel", its marketing activity and its competitiveness. Recommendations on improving the marketing activities of the enterprise are proposed, the volume of product sales for 2 years is predicted
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2024Baklanova.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Baklanova2024.pdf287,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат Бакланова.pdf761,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.