Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18156
Назва: | Маркетинговий аналіз та розробка пропозицій щодо логістичної діяльності підприємства ТОВ «ТД МОЛДАВІЗОЛІТ» |
Інші назви: | Marketing analysis and development of proposals for the logistics activities of the enterprise "TD MOLDAVIZOLIT" LLC" |
Автори: | Вєкліч, І.В. |
Бібліографічний опис: | Вєкліч І.В. Маркетинговий аналiз та розробка пропозицiй щодо логiстичної дiяльностi пiдприємства ТОВ "ТД МОЛДАВIЗОЛIТ": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика / Iрина Вiталiївна Вєклiч ; наук. кер. Любов Олексiївна Стрiй . - ОНЕУ , 2024. - 95 с. |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Одеський національний економічний університет |
Ключові слова: | маркетинг логістика маркетинговий аналіз логістична діяльність економічна діяльність цифрова трансформація технологія Blockchain інформаційна система Supplier Relationship Management (SRM) Інтернет речей (IoT) marketing logistics marketing analysis logistics activities economic activities digital transformation Blockchain technology Supplier Relationship Management (SRM) information system Internet of Things (IoT) |
Короткий огляд (реферат): | У роботі розглядаються теоретичні та методичні основи маркетингового аналізу та розробка пропозицій щодо логістичної діяльності підприємства. Проаналізовано та розкрито сутність поняття маркетингового аналізу підприємства; досліджено логістичну діяльність підприємства, основні задачі та принципи; тенденції та проблеми розвитку маркетингової логістичної діяльності підприємства.
Проаналізовано техніко-економічну характеристику підприємства, економічну діяльность підприємства, організацію логістичної діяльності підприємства.
Запропоновано шляхи удосконалення логістичної діяльності підприємства : впровадження та використання технології Blockchain; впровадження інформаційної системи Supplier Relationship Management (SRM); впровадження технології Інтернету речей (IoT). The work deals with the theoretical and methodical foundations of marketing analysis and development of proposals on logistics activities of enterprise. The article analyses and reveals the essence of the concept of marketing analysis of an enterprise; studies logistic activity of an enterprise, main tasks and principles; tendencies and problems of development of marketing logistic activity of an enterprise. Author analysis the technical and economic characteristics of enterprise, economic activity of enterprise, organisation of logistic activity of enterprise. The qualification work provides proposals for improving the logistics activities of the enterprise: introduction and use of Blockchain technology; introduction of the Supplier Relationship Management (SRM) information system; introduction of the Internet of Things (IoT) technology |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://local.lib/diploma/2024Vieklich.pdf |
Розташовується у зібраннях: | Факультет міжнародної економіки* |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Реферат Вєкліч Ірина .pdf | 199,14 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
2024Vieklich.pdf | 2,2 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.