Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18157
Назва: Програма стимулювання збуту та пропозиції по її втіленню в маркетингову діяльність. ПАТ «Одескабель»
Інші назви: Sales promotion program and proposals for its implementation in marketing activities Odeskabel PJSC
Автори: Вінгурт, А.Є.
Бібліографічний опис: Вінгурт А.Є. Програма стимулювання збуту та пропозицiї по її втiленню в маркетингову дiяльнiсть. ПАТ "Одескабель": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Алла Євгенiвна Вiнгурт ; наук. кер. Олена Михайлiвна Бондаренко . - ОНЕУ , 2024. - 88 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: стимулювання збуту
маркетингова діяльність
знижки
бонусні програми
рекламні кампанії
нові технології
дистрибуція
лояльність клієнтів
sales promotion
marketing activity
Odeskabel PJSC
discounts
bonus programs
advertising campaigns
new technologies
distribution
customer loyalty
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти стимулювання збутової діяльності підприємств, основні принципи та підходи до розробки ефективних програм стимулювання збуту, а також їх вплив на маркетингову діяльність підприємства. Проаналізовано сучасний стан маркетингової діяльності ПАТ «Одескабель», зокрема, існуючі методи стимулювання збуту, ефективність їхнього застосування та вплив на обсяги продажів і лояльність клієнтів. Запропоновано комплексну програму стимулювання збуту для ПАТ «Одескабель», яка включає використання різних інструментів, таких як знижки, бонусні програми, рекламні кампанії, участь у міжнародних виставках, впровадження нових технологій та продуктів, підтримка соціальних проектів, розвиток каналів дистрибуції та підвищення кваліфікації персоналу.
The paper examines the theoretical aspects of stimulating the sales activity of enterprises, the main principles and approaches to the development of effective programs of sales stimulation, as well as their impact on the marketing activity of the enterprise. The current state of marketing activities of Odeskabel PJSC was analyzed, in particular, the existing methods of sales promotion, the effectiveness of their application and the impact on sales volumes and customer loyalty. A comprehensive sales promotion program for Odeskabel PJSC has been proposed, which includes the use of various tools, such as discounts, bonus programs, advertising campaigns, participation in international exhibitions, introduction of new technologies and products, support of social projects, development of distribution channels, and staff training.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2024Wingurt.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Wingurt2024.pdf3,12 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
реферат_Вінгурт.pdf337,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.