Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18160
Назва: Аналіз та удосконалення маркетингової діяльності підприємства на ринку роздрібної торгівлі (на прикладі ПП «Агропостач»)
Інші назви: Analysis and improvement of the enterprise's marketing activities in the retail market (on the example of PHC “Agropostach”)
Автори: Голоколєнцева, М.В.
Бібліографічний опис: Голоколєнцева М.В. Аналiз та удосконалення маркетингової дiяльностi пiдприємства на ринку роздрiбної торгiвлi (на прикладi ПП "Агропостач"[: квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Марина Вiкторiвна Голоколєнцева ; наук. кер. Яна Вiкторiвна Сало . - ОНЕУ , 2024. - 76 c.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетинг
комплекс маркетингу
комунікації
конкуренція
маркетингове середовище
конкуренція
marketing communications
marketing mix
communications
competition
marketing environment
competition
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються сучасні тенденції вдосконалення маркетингової діяльності на прикладі ПП «Агропостач». Досліджено теоретичні аспекти формування комплексу маркетингу, також розглянуто основні чинники, що впливають на його формування. В роботі охарактеризовано етапи формування концепції комплексу маркетингу підприємства та надано характеристику його основних складових. Проаналізовано господарську та маркетингову діяльність ПП «Агропостач». Проаналізовано конкурентне середовище підприємства організації та оцінено його конкурентні переваги, надано багатокутник конкурентоспроможності. Розроблено рекомендації вдосконалення комплексу маркетингу ПП «Агропостач», розраховано витрати на вдосконалення комплексу маркетингу та економічну ефективність від запровадження пропозицій.
The paper examines modern trends in improving marketing activities using the example of PHC “Agropostach”. The theoretical aspects of the formation of the marketing complex were studied, and the main factors affecting its formation were also considered. The work describes the stages of the formation of the concept of the enterprise's marketing complex and provides a description of its main components. Economic and marketing activity of PHC “Agropostach” was analyzed. The competitive environment of the organization's enterprise was analyzed and its competitive advantages were assessed, a polygon of competitiveness was provided. Recommendations for improving the marketing complex of PHC “Agropostach” were developed, costs for improving the marketing complex and economic efficiency from the introduction of proposals were calculated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2024Holokolientseva.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Holokolientseva2024.pdf273,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат_Голоколєнцева.pdf181,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.