Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18162
Title: Розробка плану маркетингу для підприємства ТОВ «ZEZMAN»
Other Titles: Development of a marketing plan for the enterprise ‘ZEZMAN GROUP’ LLC
Authors: Добрийдень, Д.Ю.
Citation: Добрийдень Д.Ю. Розробка плану маркетингу для пiдприємства ТОВ "ZEZMAN GROUP": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Дмитро Юрiйович Добридень ; наук. кер. Кристина Iгорiвна Тарасова . - ОНЕУ , 2024. - 88 с.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: маркетинговий план
удосконалення маркетингової діяльності
рекламні кампанії
ефективність маркетингу
маркетингові заходи
marketing plan
improvement of marketing activities
advertising campaigns
marketing effectiveness
marketing activities
Abstract: Дипломна робота присвячена аналізу та вдосконаленню маркетингової діяльності компанії. У ході дослідження були розроблені альтернативні напрями удосконалення маркетингової діяльності, а також запропоновано план обраних напрямків маркетингової діяльності підприємства. У результаті дослідження було запропоновано кілька альтернативних стратегій, серед яких обрано найбільш ефективні. На основі цього був розроблений детальний план маркетингових заходів, що включає в себе цільові ринки, рекламні кампанії, стратегії просування та інші важливі аспекти. Крім того, проведений розрахунок економічної ефективності запропонованих заходів, що дозволяє оцінити потенційний вплив на фінансові показники підприємства. Робота має практичну цінність для керівництва ТОВ «ZEZMAN GROUP», оскільки запропоновані в ній заходи спрямовані на підвищення конкурентоспроможності та ефективності діяльності підприємства на ринку.
The thesis is devoted to the analysis and improvement of the company's marketing activities. In the course of the research, alternative directions for improving marketing activity were developed, and a plan for selected directions of the enterprise's marketing activity was also proposed. As a result of the research, several alternative strategies were proposed, among which the most effective ones were chosen. Based on this, a detailed plan of marketing activities was developed, including target markets, advertising campaigns, promotion strategies and other important aspects. In addition, the calculation of the economic efficiency of the proposed measures was carried out, which allows assessing the potential impact on the financial indicators of the enterprise. The work has practical value for the management of ZEZMAN GROUP LLC, as the measures proposed in it are aimed at increasing the competitiveness and efficiency of the company's activities on the market.
URI: http://local.lib/diploma/2024Dobryiden.pdf
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Добрийдень_реферат.pdf492,74 kBAdobe PDFView/Open
Dobryiden2024.pdf248,5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.