Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18162
Назва: Розробка плану маркетингу для підприємства ТОВ «ZEZMAN»
Інші назви: Development of a marketing plan for the enterprise ‘ZEZMAN GROUP’ LLC
Автори: Добрийдень, Д.Ю.
Бібліографічний опис: Добрийдень Д.Ю. Розробка плану маркетингу для пiдприємства ТОВ "ZEZMAN GROUP": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Дмитро Юрiйович Добридень ; наук. кер. Кристина Iгорiвна Тарасова . - ОНЕУ , 2024. - 88 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетинговий план
удосконалення маркетингової діяльності
рекламні кампанії
ефективність маркетингу
маркетингові заходи
marketing plan
improvement of marketing activities
advertising campaigns
marketing effectiveness
marketing activities
Короткий огляд (реферат): Дипломна робота присвячена аналізу та вдосконаленню маркетингової діяльності компанії. У ході дослідження були розроблені альтернативні напрями удосконалення маркетингової діяльності, а також запропоновано план обраних напрямків маркетингової діяльності підприємства. У результаті дослідження було запропоновано кілька альтернативних стратегій, серед яких обрано найбільш ефективні. На основі цього був розроблений детальний план маркетингових заходів, що включає в себе цільові ринки, рекламні кампанії, стратегії просування та інші важливі аспекти. Крім того, проведений розрахунок економічної ефективності запропонованих заходів, що дозволяє оцінити потенційний вплив на фінансові показники підприємства. Робота має практичну цінність для керівництва ТОВ «ZEZMAN GROUP», оскільки запропоновані в ній заходи спрямовані на підвищення конкурентоспроможності та ефективності діяльності підприємства на ринку.
The thesis is devoted to the analysis and improvement of the company's marketing activities. In the course of the research, alternative directions for improving marketing activity were developed, and a plan for selected directions of the enterprise's marketing activity was also proposed. As a result of the research, several alternative strategies were proposed, among which the most effective ones were chosen. Based on this, a detailed plan of marketing activities was developed, including target markets, advertising campaigns, promotion strategies and other important aspects. In addition, the calculation of the economic efficiency of the proposed measures was carried out, which allows assessing the potential impact on the financial indicators of the enterprise. The work has practical value for the management of ZEZMAN GROUP LLC, as the measures proposed in it are aimed at increasing the competitiveness and efficiency of the company's activities on the market.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2024Dobryiden.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Добрийдень_реферат.pdf492,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Dobryiden2024.pdf248,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.