Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18166
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІваногло, М.С.-
dc.date.accessioned2024-08-09T08:29:40Z-
dc.date.available2024-08-09T08:29:40Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationІваногло М.С. Маркетинговi рiшення пiдприємства роздрiбної торгiвлi на прикладi Брощанського сiльського споживчого товариства: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Мирослава Сергiївна Iваногло ; наук. кер. Кристина Iгорiвна Тарасова . - ОНЕУ , 2024. - 84 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2024Ivanoglo.pdf-
dc.description.abstractДипломна робота присвячена дослідженню маркетингових рішень у сфері роздрібної торгівлі на прикладі Брощанського сільського споживчого товариства. Мета роботи полягає у розробці рекомендацій щодо оптимізації маркетингових стратегій підприємства з метою підвищення його конкурентоспроможності та покращення фінансових результатів. Проведено аналіз теоретичних аспектів маркетингових рішень у роздрібній торгівлі, зокрема, розглянуто основні концепції та моделі маркетингу, а також специфіку їх застосування у сільських споживчих товариствах. Описано історію розвитку Брощанське ССТ, проведено SWOT-аналіз та визначено основні маркетингові проблеми, з якими стикається підприємство в умовах сучасного ринку. Розроблено рекомендації щодо вдосконалення маркетингових рішень для Брощанського сільського споживчого товариства. Запропоновані заходи включають розробку маркетингової стратегії та вдосконалення комплексу маркетингу підприємства.en_US
dc.description.abstractThe thesis is devoted to the research of marketing solutions in the field of retail trade on the example of the Broschansk Rural Consumer Society. The purpose of the work is to develop recommendations for optimizing the company's marketing strategies in order to increase its competitiveness and improve financial results. An analysis of the theoretical aspects of marketing decisions in retail trade was carried out, in particular, the main concepts and models of marketing were considered, as well as the specifics of their application in rural consumer associations. The history of the development of Broschansk SST is described, a SWOT analysis is conducted and the main marketing problems faced by the company in the conditions of the modern market are identified. Recommendations for improving marketing solutions for the Broschansk Rural Consumer Society have been developed. The proposed measures include the development of a marketing strategy and improvement of the enterprise's marketing mix.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингові рішенняen_US
dc.subjectроздрібна торгівляen_US
dc.subjectспоживче товариствоen_US
dc.subjectмаркетингова стратегіяen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectSWOT-аналізen_US
dc.subjectmarketing decisionsen_US
dc.subjectretail tradeen_US
dc.subjectconsumer societyen_US
dc.subjectconsumer societyen_US
dc.subjectmarketing strategyen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjectSWOT analysisen_US
dc.titleМаркетингові рішення підприємства роздрібної торгівлі на прикладі Брощанського сільського споживчого товаристваen_US
dc.title.alternativeMarketing decisions of the retail trade enterprise on the example of Broshchansky rural consumer societyen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Иваногло_реферат.pdf489,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Ivanoglo2024.pdf273,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.