Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18166
Назва: Маркетингові рішення підприємства роздрібної торгівлі на прикладі Брощанського сільського споживчого товариства
Інші назви: Marketing decisions of the retail trade enterprise on the example of Broshchansky rural consumer society
Автори: Іваногло, М.С.
Бібліографічний опис: Іваногло М.С. Маркетинговi рiшення пiдприємства роздрiбної торгiвлi на прикладi Брощанського сiльського споживчого товариства: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Мирослава Сергiївна Iваногло ; наук. кер. Кристина Iгорiвна Тарасова . - ОНЕУ , 2024. - 84 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетингові рішення
роздрібна торгівля
споживче товариство
маркетингова стратегія
конкурентоспроможність
SWOT-аналіз
marketing decisions
retail trade
consumer society
consumer society
marketing strategy
competitiveness
SWOT analysis
Короткий огляд (реферат): Дипломна робота присвячена дослідженню маркетингових рішень у сфері роздрібної торгівлі на прикладі Брощанського сільського споживчого товариства. Мета роботи полягає у розробці рекомендацій щодо оптимізації маркетингових стратегій підприємства з метою підвищення його конкурентоспроможності та покращення фінансових результатів. Проведено аналіз теоретичних аспектів маркетингових рішень у роздрібній торгівлі, зокрема, розглянуто основні концепції та моделі маркетингу, а також специфіку їх застосування у сільських споживчих товариствах. Описано історію розвитку Брощанське ССТ, проведено SWOT-аналіз та визначено основні маркетингові проблеми, з якими стикається підприємство в умовах сучасного ринку. Розроблено рекомендації щодо вдосконалення маркетингових рішень для Брощанського сільського споживчого товариства. Запропоновані заходи включають розробку маркетингової стратегії та вдосконалення комплексу маркетингу підприємства.
The thesis is devoted to the research of marketing solutions in the field of retail trade on the example of the Broschansk Rural Consumer Society. The purpose of the work is to develop recommendations for optimizing the company's marketing strategies in order to increase its competitiveness and improve financial results. An analysis of the theoretical aspects of marketing decisions in retail trade was carried out, in particular, the main concepts and models of marketing were considered, as well as the specifics of their application in rural consumer associations. The history of the development of Broschansk SST is described, a SWOT analysis is conducted and the main marketing problems faced by the company in the conditions of the modern market are identified. Recommendations for improving marketing solutions for the Broschansk Rural Consumer Society have been developed. The proposed measures include the development of a marketing strategy and improvement of the enterprise's marketing mix.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2024Ivanoglo.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Иваногло_реферат.pdf489,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Ivanoglo2024.pdf273,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.