Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18169
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваль, О.В.-
dc.date.accessioned2024-08-09T08:43:51Z-
dc.date.available2024-08-09T08:43:51Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКоваль О.В. Використання маркетингових дослiджень в дiяльностi ТОВ "Соноре": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Олена Василiвна Коваль ; наук. кер. Кирило Геннадiйович Васильченко . - ОНЕУ , 2024. - 95 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2024Koval.pdf-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти стимулювання збутової діяльності підприємств, основні принципи та підходи до розробки ефективних програм стимулювання збуту, а також їх вплив на маркетингову діяльність підприємства. Проаналізовано сучасний стан маркетингової діяльності ТОВ «Соноре», зокрема, існуючі методи стимулювання збуту, ефективність їхнього застосування та вплив на обсяги продажів і лояльність клієнтів. Запропоновано комплексну програму стимулювання збуту для ТОВ «Соноре», яка включає використання різних інструментів, таких як знижки, бонусні програми, рекламні кампанії, участь у міжнародних виставках, впровадження нових технологій та продуктів, підтримка соціальних проєктів, розвиток каналів дистрибуції та підвищення кваліфікації персоналу.en_US
dc.description.abstractThe paper examines the theoretical aspects of stimulating the sales activity of enterprises, the main principles and approaches to the development of effective programs of sales stimulation, as well as their impact on the marketing activity of the enterprise. The current state of marketing activities of "Sonore" LLC is analyzed, in particular, the existing methods of sales promotion, the effectiveness of their application and the impact on sales volumes and customer loyalty. A comprehensive sales promotion program for "Sonore" LLC is proposed, which includes the use of various tools, such as discounts, bonus programs, advertising campaigns, participation in international exhibitions, introduction of new technologies and products, support of social projects, development of distribution channels, and staff training.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectстимулювання продажівen_US
dc.subjectмаркетингова стратегіяen_US
dc.subjectТОВ «Соноре»en_US
dc.subjectцінові знижкиen_US
dc.subjectпрограми лояльностіen_US
dc.subjectрекламні заходиen_US
dc.subjectінноваційні технологіїen_US
dc.subjectрозподільчі каналиen_US
dc.subjectклієнтська лояльністьen_US
dc.subjectsales promotionen_US
dc.subjectmarketing strategyen_US
dc.subject"Sonore" LLCen_US
dc.subjectprice discountsen_US
dc.subjectloyalty programsen_US
dc.subjectadvertising measuresen_US
dc.subjectinnovative technologiesen_US
dc.subjectdistribution channelsen_US
dc.subjectcustomer loyaltyen_US
dc.titleВикористання маркетингових досліджень в діяльності ТОВ «Соноре»en_US
dc.title.alternativeThe use of marketing research in the activities of «Sonore» LLC»en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Коваль Олена .pdf216,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Koval2024.pdf211,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.