Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18169
Назва: Використання маркетингових досліджень в діяльності ТОВ «Соноре»
Інші назви: The use of marketing research in the activities of «Sonore» LLC»
Автори: Коваль, О.В.
Бібліографічний опис: Коваль О.В. Використання маркетингових дослiджень в дiяльностi ТОВ "Соноре": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Олена Василiвна Коваль ; наук. кер. Кирило Геннадiйович Васильченко . - ОНЕУ , 2024. - 95 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: стимулювання продажів
маркетингова стратегія
ТОВ «Соноре»
цінові знижки
програми лояльності
рекламні заходи
інноваційні технології
розподільчі канали
клієнтська лояльність
sales promotion
marketing strategy
"Sonore" LLC
price discounts
loyalty programs
advertising measures
innovative technologies
distribution channels
customer loyalty
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти стимулювання збутової діяльності підприємств, основні принципи та підходи до розробки ефективних програм стимулювання збуту, а також їх вплив на маркетингову діяльність підприємства. Проаналізовано сучасний стан маркетингової діяльності ТОВ «Соноре», зокрема, існуючі методи стимулювання збуту, ефективність їхнього застосування та вплив на обсяги продажів і лояльність клієнтів. Запропоновано комплексну програму стимулювання збуту для ТОВ «Соноре», яка включає використання різних інструментів, таких як знижки, бонусні програми, рекламні кампанії, участь у міжнародних виставках, впровадження нових технологій та продуктів, підтримка соціальних проєктів, розвиток каналів дистрибуції та підвищення кваліфікації персоналу.
The paper examines the theoretical aspects of stimulating the sales activity of enterprises, the main principles and approaches to the development of effective programs of sales stimulation, as well as their impact on the marketing activity of the enterprise. The current state of marketing activities of "Sonore" LLC is analyzed, in particular, the existing methods of sales promotion, the effectiveness of their application and the impact on sales volumes and customer loyalty. A comprehensive sales promotion program for "Sonore" LLC is proposed, which includes the use of various tools, such as discounts, bonus programs, advertising campaigns, participation in international exhibitions, introduction of new technologies and products, support of social projects, development of distribution channels, and staff training.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2024Koval.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Коваль Олена .pdf216,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Koval2024.pdf211,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.