Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18170
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолесник, А.А.-
dc.date.accessioned2024-08-09T08:49:07Z-
dc.date.available2024-08-09T08:49:07Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКолесник А.А. Аналiз та удосконалення ефективностi рекламної дiяльностi пiдприємства (на прикладi ТОВ "Одескабель"): квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Антонiна Андрiївна Колесник ; наук. кер. Любов Олексiївна Стрiй . - ОНЕУ , 2024. - 70 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2024Kolesnyk1.pdf-
dc.description.abstractДосліджено теоретичні аспекти формування рекламної діяльності, а також розглянуто основні чинники, що впливають на її створення. У роботі охарактеризовано етапи розробки рекламної діяльності підприємства та дано характеристику її основних складових. Проведено аналіз господарської та маркетингової діяльності ПАТ «Одескабель». Оцінено конкурентне середовище підприємства та його конкурентні переваги, представлено багатокутник конкурентоспроможності. Розроблено рекомендації щодо вдосконалення рекламної діяльності ПАТ «Одескабель», розраховано витрати на її вдосконалення та економічну ефективність впровадження запропонованих заходів.en_US
dc.description.abstractThe theoretical aspects of the formation of advertising activity were studied, as well as the main factors influencing its creation were considered. The paper describes the stages of development of the company's advertising activity and describes its main components. An analysis of the economic and marketing activities of LLC Odeskabel was carried out. The competitive environment of the enterprise and its competitive advantages are evaluated, the polygon of competitiveness is presented. Recommendations for improving the advertising activity of LLC Odeskabel were developed, the costs for its improvement and the economic efficiency of the implementation of the proposed measures were calculated..-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectкомплекс маркетингуen_US
dc.subjectкомунікаціїen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectмаркетингове середовищеen_US
dc.subjectконкуренціяen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing complexen_US
dc.subjectcommunicationsen_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.subjectmarketing environmenten_US
dc.subjectcompetitionen_US
dc.titleАналіз та удосконалення ефективності рекламної діяльності підприємства (на прикладі ТОВ «Одескабель»)en_US
dc.title.alternativeAnalysis and improvement of the company's advertising activity effectiveness (on the example of LLC Odeskabel)en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kolesnyk2024.pdf279,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат_Колесник.pdf185,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.