Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18170
Title: Аналіз та удосконалення ефективності рекламної діяльності підприємства (на прикладі ТОВ «Одескабель»)
Other Titles: Analysis and improvement of the company's advertising activity effectiveness (on the example of LLC Odeskabel)
Authors: Колесник, А.А.
Citation: Колесник А.А. Аналiз та удосконалення ефективностi рекламної дiяльностi пiдприємства (на прикладi ТОВ "Одескабель"): квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Антонiна Андрiївна Колесник ; наук. кер. Любов Олексiївна Стрiй . - ОНЕУ , 2024. - 70 с.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: маркетинг
комплекс маркетингу
комунікації
реклама
маркетингове середовище
конкуренція
marketing
marketing complex
communications
advertising
marketing environment
competition
Abstract: Досліджено теоретичні аспекти формування рекламної діяльності, а також розглянуто основні чинники, що впливають на її створення. У роботі охарактеризовано етапи розробки рекламної діяльності підприємства та дано характеристику її основних складових. Проведено аналіз господарської та маркетингової діяльності ПАТ «Одескабель». Оцінено конкурентне середовище підприємства та його конкурентні переваги, представлено багатокутник конкурентоспроможності. Розроблено рекомендації щодо вдосконалення рекламної діяльності ПАТ «Одескабель», розраховано витрати на її вдосконалення та економічну ефективність впровадження запропонованих заходів.
The theoretical aspects of the formation of advertising activity were studied, as well as the main factors influencing its creation were considered. The paper describes the stages of development of the company's advertising activity and describes its main components. An analysis of the economic and marketing activities of LLC Odeskabel was carried out. The competitive environment of the enterprise and its competitive advantages are evaluated, the polygon of competitiveness is presented. Recommendations for improving the advertising activity of LLC Odeskabel were developed, the costs for its improvement and the economic efficiency of the implementation of the proposed measures were calculated..
URI: http://local.lib/diploma/2024Kolesnyk1.pdf
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kolesnyk2024.pdf279,66 kBAdobe PDFView/Open
Реферат_Колесник.pdf185,78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.