Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18178
Назва: Особливості маркетингової діяльність компанії «MD Fashion» на ринку модного одягу
Інші назви: Peculiarities of the marketing activity of the company "MD Fashion" in the fashion clothing market
Автори: Лукашенко, І.С.
Бібліографічний опис: Лукашенко І.С. Особливостi маркетингової дiяльнiсть компанiї "MD Fashion" на ринку модного одягу: квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Iлона Сергiївна Лукашенко ; наук. кер. Ольга Євгенiївна Полянська. - ОНЕУ, 2024. - 90 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетингова діяльність
модний одяг
компанія «MD Fashion»
соціальні мережі
цифровий маркетинг
рекламні заходи
інноваційні технології
канали комунікації
клієнтська лояльність
marketing activity
fashion clothing
MD Fashion company
social networks
digital marketing
advertising activities
innovative technologies
communication channels
customer loyalty
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування маркетингової діяльності компанії на ринку модного одягу, основні принципи та підходи до розробки ефективних маркетингових стратегій, а також їх вплив на конкурентоспроможність підприємства. Проаналізовано сучасний стан маркетингової діяльності компанії «MD Fashion», зокрема, існуючі методи просування товарів, ефективність їхнього застосування та вплив на імідж компанії і лояльність клієнтів. Запропоновано комплексну програму удосконалення маркетингової діяльності для компанії «MD Fashion», яка включає використання різних інструментів, таких як соціальні мережі, цифровий маркетинг, рекламні кампанії, участь у міжнародних модних показах, впровадження нових технологій та продуктів, підтримка соціальних проєктів, розвиток каналів комунікації та підвищення кваліфікації персоналу.
marketing activity in the fashion clothing market, the main principles and approaches to the development of effective marketing strategies, as well as their impact on the competitiveness of the enterprise. The current state of the marketing activities of the MD Fashion company was analyzed, in particular, the existing methods of product promotion, the effectiveness of their application and the impact on the company's image and customer loyalty. A comprehensive program for improving marketing activities for MD Fashion is proposed, which includes the use of various tools, such as social networks, digital marketing, advertising campaigns, participation in international fashion shows, introduction of new technologies and products, support of social projects, development of communication channels and professional development of personnel.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2024Lukashenko.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Лукашенко.pdf335,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Lukashenko2024.pdf682,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.