Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18180
Назва: Удосконалення маркетингової діяльності ТОВ «Телекарт-прилад»
Інші назви: Improvement of the marketing activities of LLC «Telekart-Prylad»
Автори: Матяш, М.В.
Бібліографічний опис: Удосконалення маркетингової дiяльностi ТОВ "Телекарт-прилад" [Електронний ресурс] : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Марiя Володимирiвна Матяш ; наук. кер. Любов Олексiївна Стрiй . - ОНЕУ , 2024. - 86 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетингова діяльність
маркетинг
промислове підприємство
marketing activities
marketing
industrial enterprise
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингової діяльності на промисловому підприємстві, її функції, інструменти, а також ефективність маркетингової системи. Проаналізовано маркетингову діяльності ТОВ «Телекарт-прилад», а саме розглянута загальна характеристика підприємства, його маркетингове середовище та основні показники маркетингу. Запропоновано конкретні рекомендації щодо удосконалення маркетингової діяльності ТОВ «Телекард-прилад» на основі аналізу підприємства, за рахунок різних допоміжних інструментів
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18180
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Матяш Марія .pdf404,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Matiash2024.pdf674,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.