Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18183
Назва: Розробка стратегії ребрендингу підприємства на ринку освітніх послуг (на прикладі факультету міжнародної економіки ОНЕУ)
Інші назви: Development of the company's rebranding strategy in the market of educational services (on the example of the International Economics Faculty ONEU)
Автори: Нахімчук, А.О.
Бібліографічний опис: Нахімчук А.О. Розробка стратегiї ребрендингу пiдприємства на ринку Розробка стратегiї ребрендингу пiдприємства на ринку: квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Анна Олегiвна Нахiмчук ; наук. кер. Яна Вiкторiвна Сало . - ОНЕУ , 2024. - 65 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетинг
бренд
конкуренція
маркетингове середовище
стратегія формування бренду
бренд викладача
організаційний бренд
marketing
brand
competition
marketing medium
brand shaping strategy
vikladach brand
organizational brand
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються сучасні тенденції вдосконалення стратегії бренду на прикладі Одеського національного економічного університету. Досліджено теоретичні основи формування стратегії бренду освітніх послуг, розглянуто поняття бренду, його аспекти та особливості просування стратегії бренду освітніх послуг. В роботі охарактеризовано етапи формування стратегії бренду освітніх послуг та надано характеристику особливостей стратегії бренду на кожному етапі життєвого циклу товару. Проаналізовано основні загально-економічні показники діяльності Одеського національного економічного університету. Надано оцінку конкурентного середовища закладу та його конкурентних переваг. Побудовано багатокутник конкурентоспроможності та визначено основні переваги порівняно з конкурентами. Розроблено рекомендації вдосконалення стратегії формування бренду Одеського національного економічного університету. Розраховано витрати від впровадження наданих рекомендацій та економічну ефективність
The robots are looking at current trends in the thorough strategy of the brand on the basis of the Odessa National University of Economics. Theoretical foundations for the formation of a strategy for the brand of lighting services are completed, the understanding of the brand is examined, and the aspects and features of the strategy for the brand of lighting services are considered. In the robot, the stage of formation of the strategic brand of the osvіtnіkh services is characterized, and the characteristics of the features of the strategії brand on the skin stage of the life cycle of the product are given. The main indicators of the vitality of the Odessa National Economic University were analyzed. An assessment of the competitive environment has been given and I will lay down that yogo of competitive advantages. It was motivated by the richness of competitiveness and the main advantage was assigned to rivals. The recommendations for a thorough strategy of molding the brand of the Odessa National University of Economics have been disaggregated. It was insured against the implementation of these recommendations and economic efficiency.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2024Nakhimchuk.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nakhimchuk2024.pdf271,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат_Нахімчук.pdf188,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.