Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18189
Назва: Аналіз маркетингового середовища ТОВ «Телекарт-Прилад»
Інші назви: Analysis of the marketing environment of Telekart-Prylad LLC
Автори: Павлов, К.Є.
Бібліографічний опис: Павлов К.Є. Аналiз маркетингового середовища ТОВ "Телекарт-Прилад": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Кирило Євгенович Павлов ; наук. кер. Кристина Iгорiвна Тарасова . - ОНЕУ , 2024. - 89 c.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетинг
маркетингове середовище підприємства
marketing
marketing environment of the enterprise
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі здійснена характеристика господарської діяльності ТОВ «Телекарт-Прилад», проаналізовані основні економічні і фінансові показники діяльності підприємства; досліджено його комплекс маркетингу. Особливу увагу приділено вивченню тенденцій ринку машинобудування; дослідженню маркетингового середовища підприємства методами SWOT-, PEST-аналізу, за допомогою багатокутника конкурентоспроможності, а також методу п’яти сил конкуренції М. Портера. Запропоновано напрямки удосконалення маркетингової комунікаційної політики ТОВ «Телекарт-Прилад» за допомогою участі у міжнародній виставці, а також запропонована розроблена маркетингова стратегія для виходу на нові географічні ринки.
In the qualifying work, the characteristics of the economic activity of Telekart-Prylad LLC were carried out, the main economic and financial indicators of the enterprise were analyzed; its marketing complex was investigated. Special attention is paid to the study of machine building market trends; the study of the enterprise's marketing environment using the methods of SWOT and PEST analysis, using the competitiveness polygon, as well as M. Porter's method of five forces of competition. Directions for improving the marketing communication policy of "Telekart-Prylad" LLC with the help of participation in an international exhibition are proposed, as well as a developed marketing strategy for entering new geographic markets is proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2024Pavlov.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Павлов_реферат.pdf489,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Pavlov2024.pdf283,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.