Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18193
Назва: Особливості маркетингових комунікацій промислових підприємств (на прикладі ТОВ «Телекард-Прилад»)
Інші назви: Features of marketing communications of industrial enterprises (on the example of Telecard-Prylad LLC)
Автори: Польовий, О.В.
Бібліографічний опис: Польовий О.В. Особливостi маркетингових комунiкацiй промислових пiдприємств на прикладi ТОВ "Телекарт-Прилад": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Олександр Вiталiйович Польовий ; наук. кер. Максим Миколайович Кочевой . - ОНЕУ , 2024. - 77 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетинг
комплекс маркетингу
маркетингова діяльність промислових підприємств
маркетингові комунікації
ринок В2В
marketing
marketing complex
marketing activities of industrial enterprises
marketing communications
B2B market
Короткий огляд (реферат): У роботі досліджено теоретичні аспекти маркетингових комунікацій, розглянуто їх сутність, функції та інструменти, розглянуто особливості маркетингових комунікацій на промисловому підприємстві. Надано організаційно-економічну характеристику ТОВ «Телекард-Прилад», проаналізовано маркетингове середовище компанії; досліджено маркетингові комунікації ТОВ «Телекард-Прилад». Було надано рекомендації щодо шляхів удосконалення маркетингової діяльності ТОВ «Телекард-Прилад»: виконання робіт з удосконалення дизайну сайту та підвищення його інформативності та функціональності, за рахунок додаткового стимулювання штатного IT-фахівця, рекомендації щодо підвищення ефективності участі у виставкових заходах, зокрема у міжнародної виставки оборонної промисловості «IDEF 2024», поділяти більше уваги просуванню реклами щодо ТОВ «Телекард-Прилад» у соціальних мережах на підставі послуг веб-студії.
The paper examines the theoretical aspects of marketing communications, examines their essence, functions and tools, examines the peculiarities of marketing communications at an industrial enterprise. The organizational and economic characteristics of "Telecard-Prylad" LLC are provided, the company's marketing environment is analyzed; marketing communications of Telecard-Prylad LLC were investigated. Recommendations were given on ways to improve the marketing activities of Telecard-Prylad LLC: performing work on improving the site design and increasing its informativeness and functionality, due to additional stimulation of the full-time IT specialist, recommendations on increasing the efficiency of participation in exhibition events, in particular in international exhibitions of the defense industry "IDEF 2024", to share more attention to the promotion of advertising about LLC "Telecard-Prylad" in social networks based on the services of the web studio.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2024Polyoviy.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат анотація Польовий.pdf384,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Polyoviy2024.pdf429,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.