Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18194
Title: Аналіз та удосконалення ефективності рекламної діяльності підприємства (на прикладі ТОВ «ДК» МАТЕРИК)
Other Titles: Analysis and improvement of the company's advertising activity effectiveness (on the example of LLC "DK" MATERYK)
Authors: Ромашко, А.О.
Citation: Ромашко А.О. Аналiз та удосконалення ефективностi рекламної дiяльностi пiдприємства на прикладi ТОВ "ДК" МАТЕРИК: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Анастасiя Олексiївна Ромашко ; наук. кер. Яна Вiкторiвна Сало . - ОНЕУ , 2024. - 82 с.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: маркетинг
реклама
рекламна діяльність
комплекс маркетингу
комунікації
конкуренція
маркетингове середовище
marketing
advertising
advertising activity
marketing complex
communications
competition
marketing environment
Abstract: У роботі розглядаються сучасні тенденції аналізу та удосконалення рекламної діяльності на прикладі ТОВ «ДК» МАТЕРИК. У роботі охарактеризовано сутність рекламної діяльності та її значення в діяльності підприємства, процес управління рекламною діяльністю підприємства, методи оцінки ефективності рекламної кампанії підприємства. Розглянуто техніко-економічна характеристика діяльності компанії на ринку України, аналіз маркетингової діяльності підприємства, оцінка рекламної діяльності підприємства. Надано напрямки вдосконалення рекламної діяльності та обґрунтування пропозицій, Вплив результатів вдосконалення організації рекламної діяльності ТОВ «ДК» МАТЕРИК.
The paper examines modern trends in the improvement of the marketing communications complex using the example of LLC "DK" MATERYK. The article characterizes the essence of advertising activity and its importance in the activity of an enterprise, the process of managing the advertising activity of an enterprise, methods of evaluating the effectiveness of an advertising campaign of an enterprise. The technical and economic characteristics of the company's activities in the Ukrainian market, analysis of the company's marketing activities, and evaluation of the company's advertising activities are considered. The directions of improvement of advertising activities and substantiation of proposals, the impact of the results of improving the organization of advertising activities of the construction LLC "DK" MATERYK are provided
URI: http://local.lib/diploma/2024Romashko.pdf
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Romashko2024.pdf288,73 kBAdobe PDFView/Open
Реферат_Ромашко.pdf180,54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.