Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18194
Назва: Аналіз та удосконалення ефективності рекламної діяльності підприємства (на прикладі ТОВ «ДК» МАТЕРИК)
Інші назви: Analysis and improvement of the company's advertising activity effectiveness (on the example of LLC "DK" MATERYK)
Автори: Ромашко, А.О.
Бібліографічний опис: Ромашко А.О. Аналiз та удосконалення ефективностi рекламної дiяльностi пiдприємства на прикладi ТОВ "ДК" МАТЕРИК: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Анастасiя Олексiївна Ромашко ; наук. кер. Яна Вiкторiвна Сало . - ОНЕУ , 2024. - 82 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетинг
реклама
рекламна діяльність
комплекс маркетингу
комунікації
конкуренція
маркетингове середовище
marketing
advertising
advertising activity
marketing complex
communications
competition
marketing environment
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються сучасні тенденції аналізу та удосконалення рекламної діяльності на прикладі ТОВ «ДК» МАТЕРИК. У роботі охарактеризовано сутність рекламної діяльності та її значення в діяльності підприємства, процес управління рекламною діяльністю підприємства, методи оцінки ефективності рекламної кампанії підприємства. Розглянуто техніко-економічна характеристика діяльності компанії на ринку України, аналіз маркетингової діяльності підприємства, оцінка рекламної діяльності підприємства. Надано напрямки вдосконалення рекламної діяльності та обґрунтування пропозицій, Вплив результатів вдосконалення організації рекламної діяльності ТОВ «ДК» МАТЕРИК.
The paper examines modern trends in the improvement of the marketing communications complex using the example of LLC "DK" MATERYK. The article characterizes the essence of advertising activity and its importance in the activity of an enterprise, the process of managing the advertising activity of an enterprise, methods of evaluating the effectiveness of an advertising campaign of an enterprise. The technical and economic characteristics of the company's activities in the Ukrainian market, analysis of the company's marketing activities, and evaluation of the company's advertising activities are considered. The directions of improvement of advertising activities and substantiation of proposals, the impact of the results of improving the organization of advertising activities of the construction LLC "DK" MATERYK are provided
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2024Romashko.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Romashko2024.pdf288,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат_Ромашко.pdf180,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.