Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18196
Назва: Дослідження та сегментування ринку медичних лабораторних послуг в Україні: стратегії залучення клієнтів для ТОВ «Смартлаб»
Інші назви: Research and segmentation of the medical laboratory services market in Ukraine: customer attraction strategies for the company «Smartlab»
Автори: Селецька, О.С.
Бібліографічний опис: Селецька О.С. Дослiдження та сегментування ринку медичних лабораторних послуг в Українi: стратегiї залучення клiєнтiв для ТОВ "Смартлаб": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Олександра Сергiївна Селецька ; наук. кер. Марiя Анатолiївна Саєнсус . - ОНЕУ , 2024. - 99 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: дослідження ринку
сегментування ринку
маркетингова стратегія
медичні лабораторні послуги
ТОВ «Смартлаб»
залучення клієнтів
market research
market segmentation
marketing strategy
medical laboratory services
Smartlab
customer attraction
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти дослідження ринку та його сегментування, визначаються сутність, мета та завдання дослідження ринку; сутність, переваги та етапи сегментування ринку, а також взаємозв’язок між дослідженням ринку та його сегментуванням. Проаналізовано сучасний стан, особливості та перспективи ринку медичних лабораторних послуг в Україні, діяльність та маркетингову стратегію ТОВ «Смартлаб», конкурентну ситуацію на ринку, проведено SWOT-аналіз та PEST-аналіз компанії, а також сегментування ринку медичних лабораторних послуг. Запропоновано рекомендації щодо покращення маркетингової стратегії ТОВ «Смартлаб», включаючи оцінку та вибір перспективних сегментів ринку, розробку комплексу маркетингу для залучення обраних сегментів та обґрунтування вибору каналів комунікацій.
The work deals with the theoretical aspects of market research and its segmentation, defining the essence, purpose, and objectives of the study; the nature, advantages, and stages of market segmentation, as well as the interconnection between market research and its segmentation. Author analysis includes an examination of the current state, characteristics, and prospects of the medical laboratory services market in Ukraine, the activities and marketing strategy of “Smartlab”, SWOT and PEST analyses of the company, and segmentation of the market for medical laboratory services. The qualification work provides proposals for enhancing the marketing strategy of “Smartlab”, including an evaluation and selection of promising market segments, the development of a marketing mix to attract chosen segments, and justification for the choice of communication channels.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2024Seletska.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Селецька_Реферат.pdf120,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Seletska2024.pdf213,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.