Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18197
Назва: Удосконалення маркетингових комунікацій підприємства ФОП Поліщук Владислав Вікторович
Інші назви: Improvement of Marketing Communications of the Entrepreneurship FOP Polischuk Vladyslav Viktorovych
Автори: Сердюк, А.О.
Бібліографічний опис: Сердюк А.О. Удосконалення маркетингових комунiкацiй пiдприємства ФОП Полiщук Владислав Вiкторович: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Анна Олександрiвна Сердюк ; наук. кер. Олена Михайлiвна Бондаренко . - ОНЕУ , 2024. - 92 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетингові комунікації
комунікація
інновація
SMM
таргетинг
соціальні мережі
Інтернет
підприємство
цільова аудиторія
стратегія
конкурентоспроможність
сторітелінг
техніка
б/в
вживана
SWOT-аналіз
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти комунікацій у Інтернет середовищі, формування ідей для удосконалення маркетингової діяльності підприємтства ФОП Поліщук Владислава Вікторовича, порівняння класичних та сучасних інноваційних маркетингових комунікацій та розрахування приблизного бюджету на 3 місяці для підприємства на маркетингові комунікації в Інтернеті. Проаналізовано конкурентне середовище б/в техніки в Інтернеті та аналіз маркетингових комунікацій на підприємстві ФОП Поліщук Владислав Вікторович. Запропоновано для підприємства покращення сайту, соціальних мереж, SMM, створення чат-боту для розвантаження менеджерів, ідеї для підвищення кількості лідів.
The work examines the theoretical aspects of communications in the Internet environment, formation of ideas for improving the marketing activities of FOP Polischuk Vladyslav Viktorovych, comparison of classical and modern innovative marketing communications, and calculation of the approximate budget for 3 months for the enterprise on marketing communications on the Internet. The competitive environment of used electronics on the Internet is analyzed, as well as the analysis of marketing communications at the enterprise FOP Polischuk Vladyslav Viktorovych. Improvement of the website, social networks, SMM, creation of a chatbot to relieve managers, and ideas for increasing the number of leads are proposed for the enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18197
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат_Сердюк.pdf462,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
2024Serdiuk.pdf1,67 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.