Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18197
Назва: | Удосконалення маркетингових комунікацій підприємства ФОП Поліщук Владислав Вікторович |
Інші назви: | Improvement of Marketing Communications of the Entrepreneurship FOP Polischuk Vladyslav Viktorovych |
Автори: | Сердюк, А.О. |
Бібліографічний опис: | Сердюк А.О. Удосконалення маркетингових комунiкацiй пiдприємства ФОП Полiщук Владислав Вiкторович: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Анна Олександрiвна Сердюк ; наук. кер. Олена Михайлiвна Бондаренко . - ОНЕУ , 2024. - 92 с. |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Одеський національний економічний університет |
Ключові слова: | маркетингові комунікації комунікація інновація SMM таргетинг соціальні мережі Інтернет підприємство цільова аудиторія стратегія конкурентоспроможність сторітелінг техніка б/в вживана SWOT-аналіз |
Короткий огляд (реферат): | У роботі розглядаються теоретичні аспекти комунікацій у Інтернет середовищі, формування ідей для удосконалення маркетингової діяльності підприємтства ФОП Поліщук Владислава Вікторовича, порівняння класичних та сучасних інноваційних маркетингових комунікацій та розрахування приблизного бюджету на 3 місяці для підприємства на маркетингові комунікації в Інтернеті.
Проаналізовано конкурентне середовище б/в техніки в Інтернеті та аналіз маркетингових комунікацій на підприємстві ФОП Поліщук Владислав Вікторович.
Запропоновано для підприємства покращення сайту, соціальних мереж, SMM, створення чат-боту для розвантаження менеджерів, ідеї для підвищення кількості лідів. The work examines the theoretical aspects of communications in the Internet environment, formation of ideas for improving the marketing activities of FOP Polischuk Vladyslav Viktorovych, comparison of classical and modern innovative marketing communications, and calculation of the approximate budget for 3 months for the enterprise on marketing communications on the Internet. The competitive environment of used electronics on the Internet is analyzed, as well as the analysis of marketing communications at the enterprise FOP Polischuk Vladyslav Viktorovych. Improvement of the website, social networks, SMM, creation of a chatbot to relieve managers, and ideas for increasing the number of leads are proposed for the enterprise. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18197 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет міжнародної економіки* |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Реферат_Сердюк.pdf | 462,37 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
2024Serdiuk.pdf | 1,67 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.