Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18203
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТроколюк, О.І.-
dc.date.accessioned2024-08-12T10:55:48Z-
dc.date.available2024-08-12T10:55:48Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationТроколюк О.І. Комунiкативна полiтика пiдприємства ресторанного бiзнесу РЕСТОРАН "IL MIO": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Олена Iванiвна Троколюк ; наук. кер. Кристина Iгорiвна Тарасова . - ОНЕУ , 2024. - 89 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2024Trokoliuk.pdf-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти комунікативної політики, основні засоби та види комунікацій, роль комунікативної політики в ресторанній діяльності. Проаналізовано економічні показники ресторану «Il Mio», надано характеристику діяльності ресторану. Проведений конкурентний аналіз підприємства. Розглянуто комунікативну політику закладу. Рекомендовано удосконалити цифрові комунікації ресторану «Il Mio». Проаналізовано, що веб-сайт має найвищий пріоритет. Запропоновано челендж у соціальних мережах для залучення клієнтів. Прогнозовано, що рекламна кампанія має потенціал для ефективного просування ресторану та стимулювання активності клієнтівen_US
dc.description.abstractThe paper examines the theoretical aspects of communication policy, the main means and types of communication, the role of communication policy in restaurant activity. The economic indicators of the «Il Mio» restaurant were analyzed, and a description of the restaurant's activity was provided. Conducted competitive analysis of the enterprise. The communication policy of the institution was considered. It is recommended to improve the digital communications of the « Il Mio» restaurant. It has been analyzed that the website has the highest priority. Offered a challenge on social networks to attract customers. It is predicted that the advertising campaign has the potential to effectively promote the restaurant and stimulate customer activity-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectкомунікативна політикаen_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectресторанen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectінструменти комунікативної політикиen_US
dc.subjectкомунікаціїen_US
dc.subjectcommunication policyen_US
dc.subjectmarketing communicationsen_US
dc.subjectrestauranten_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.subjecttools of communication policyen_US
dc.subjectcommunicationsen_US
dc.titleКомунікативна політика підприємства ресторанного бізнесу ресторан «IL Mio»en_US
dc.title.alternativeCommunication policy of the restaurant business enterprise restaurant «IL Mio»en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Троколюк Олена .pdf498,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Trokoliuk2024.pdf870,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.