Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18203
Назва: Комунікативна політика підприємства ресторанного бізнесу ресторан «IL Mio»
Інші назви: Communication policy of the restaurant business enterprise restaurant «IL Mio»
Автори: Троколюк, О.І.
Бібліографічний опис: Троколюк О.І. Комунiкативна полiтика пiдприємства ресторанного бiзнесу РЕСТОРАН "IL MIO": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Олена Iванiвна Троколюк ; наук. кер. Кристина Iгорiвна Тарасова . - ОНЕУ , 2024. - 89 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: комунікативна політика
маркетингові комунікації
ресторан
реклама
інструменти комунікативної політики
комунікації
communication policy
marketing communications
restaurant
advertising
tools of communication policy
communications
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти комунікативної політики, основні засоби та види комунікацій, роль комунікативної політики в ресторанній діяльності. Проаналізовано економічні показники ресторану «Il Mio», надано характеристику діяльності ресторану. Проведений конкурентний аналіз підприємства. Розглянуто комунікативну політику закладу. Рекомендовано удосконалити цифрові комунікації ресторану «Il Mio». Проаналізовано, що веб-сайт має найвищий пріоритет. Запропоновано челендж у соціальних мережах для залучення клієнтів. Прогнозовано, що рекламна кампанія має потенціал для ефективного просування ресторану та стимулювання активності клієнтів
The paper examines the theoretical aspects of communication policy, the main means and types of communication, the role of communication policy in restaurant activity. The economic indicators of the «Il Mio» restaurant were analyzed, and a description of the restaurant's activity was provided. Conducted competitive analysis of the enterprise. The communication policy of the institution was considered. It is recommended to improve the digital communications of the « Il Mio» restaurant. It has been analyzed that the website has the highest priority. Offered a challenge on social networks to attract customers. It is predicted that the advertising campaign has the potential to effectively promote the restaurant and stimulate customer activity
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2024Trokoliuk.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Троколюк Олена .pdf498,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Trokoliuk2024.pdf870,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.