Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18354
Назва: | Організація просування продукції на ринку ювелірних виробів |
Інші назви: | Organization of product promotion in the jewelry market |
Автори: | Агаджанян, Л.С. |
Бібліографічний опис: | Агаджанян Л.С. Органiзацiя просування продукцiї на ринку ювелiрних виробiв: квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавр: спец. 073 "Менеджмент" за програмою "менеджмент органiзацiй" / Лiлiт Сашаївна Агаджанян; наук. кер. Олена Миколаївна Данчева . - ОНЕУ, 2024. - 58 с. |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Одеський національний економічний університет |
Ключові слова: | управління просування продукції ювелірна галузь лендінг management product promotion jewelry industry landing page |
Короткий огляд (реферат): | В роботі розглянуто сутність процесу просування продукції, сучасні інструменти
просування продукції на ринку, використання інформаційних технологій для ефективного
просування продукції на ринку.
Для удосконалення системи просування продукції запропоновано провести
реорганізацію маркетингового відділу на підприємстві, здійснити впровадження нових
інформаційних технологій для дослідження ринку, а саме пошукову оптимізацію (Search
Engine Optimization, SEO), яка спрямована на підвищення рейтингу веб-сторінки
підприємства у пошукових системах, а також для підвищення ефективності оптимізації
витрат на просування продукції ТОВ «Агаджанян» в умовах впровадження нових
інформаційних технологій для дослідження ринку запропоновано використовувати лендінг The article considers the essence of the product promotion process, modern tools for product promotion in the market, and the use of information technologies for effective product promotion in the market. To improve the system of product promotion, it is proposed to reorganize the marketing department at the enterprise, to implement the introduction of new information technologies for market research, namely, Search Engine Optimization (SEO), which is aimed at increasing the ranking of the enterprise's web page in search engines, and to increase the efficiency of optimizing the costs of product promotion at "Agadzhanyan" LLC in the context of the introduction of new information technologies for market research, it is proposed to use a landing page. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18354 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Реферат_ Агаджанян.pdf | 325,73 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
2024Agadzhanyan.pdf | 1 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.