Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18359
Назва: Управління конкурентами перевагами підприємства оптової торгівлі хімічними продуктами
Інші назви: Management of competitors advantages by the enterprise of wholesale trade in chemical products
Автори: Гратій, В.О.
Бібліографічний опис: Гратій В.О. Управлiння конкурентними перевагами пiдприємства оптової торгiвлi хiмiчними продуктами: квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавр: спец. 073 "Менеджмент" за програмою "менеджмент органiзацiй" / Вiкторiя Олександрiвна Гратiй; наук. кер. Валентина Вiкторiвна Горбатюк. - ОНЕУ, 2024. - 62 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: конкурентна перевага
торгівельне підприємство
роздрібна торгівля
competitive advantage
trading enterprise
retail trade
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти управління конкурентними перевагами підприємства, зокрема сутність поняття конкурентних переваг, ключові етапи процесу управління конкурентними перевагами підприємства, крім того досліджено методики оцінювання конкурентних переваг. Проаналізовано зовнішнє та внутрішнє середовище досліджуваного підприємства, а саме стан ринку оптової торгівлі хімічними продуктами та фінансово-економічні показники. Запропоновано інвестиційний проект відкриття роздрібної торгової точки для збільшення кількості постійних споживачів.
The article considers theoretical aspects of management of competitive advantages of an enterprise, in particular, the essence of the concept of competitive advantages, key stages of the process of managing competitive advantages of an enterprise, and also studies methods of assessment of competitive advantages. The external and internal environment of the researched enterprise, namely the status of the chemical products wholesale market and financial and economic indicators, has been analyzed. An investment project for opening a retail outlet to increase the number of regular customers has been proposed
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2024Gratiy.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gratiy2024.pdf152,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат Гратій.pdf99,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.