Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18391
Назва: Управління комунікаціями в менеджменті банківської системи (на прикладі АТ КБ «ПриватБанк»)
Інші назви: Communications administration in the management of the banking system (on the example of JSC CB "PrivatBank"")
Автори: Бірзул, О.В.
Бібліографічний опис: Бірзул О.В. Управлiння комунiкацiями в менеджментi банкiвської системи на прикладi АТ КБ "ПриватБанк" : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 073 "Менеджмент"за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Олександр Вадимович Бiрзул ; наук. кер. Iнна Олексiївна Кузнецова. - ОНЕУ, 2024. - 71 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: внутрішні комунікації
конкурентоспроможність
опитування
фінансова стійкість
інноваційність
тренінг з комунікаційних навичок
комунікативна ефективність
мотивація співробітників
частка ринку
internal communications
competitiveness
surveys
financial sustainability
innovation
communication skills training
communication effectiveness
employee motivation
market share
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти вдосконалення системи управління комунікаціями в банківському менеджменті. Проаналізовано: види і форми комунікацій в банківській установі, моделі управління комунікаціями в банківському менеджменті, процес формування комунікацій в системі банківського менеджменту, основні економічні та фінансові показники АТ КБ «ПриватБанк, основні проблеми, що пов’язані з комунікаціями у банку. Запропоновано: рекомендаційні заходи щодо оптимізації системи управління комунікаціями в АТ КБ «ПриватБанк», а саме: проведення тренінгів та вебінарів з комунікаційних навичок. Для цього було здійснено пошук відповідного місця проведення даного заходу та коучера (організатора тренінгу), розраховано кошторис витрат, розроблено структуру проведення тренінгу та прийнято до уваги усі подальші організаційні моменти
The work deals with the theoretical aspects of improvement of the communication administration system in the bank management. Author analysis: types and forms of communications in a banking institution, models of communications administration in bank management, the process of forming communications in the banking management system, the main economic and financial indicators of JSC KB "PrivatBank", the main problems related to communications in the bank. Suggested: recommended measures to optimize the communication management system in JSC CB "PrivatBank", namely: conducting trainings and webinars on communication skills. For this, a cost estimate was calculated, a training structure was developed and all further organizational points were taken into account.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2024Birzul.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Birzu2024.pdf557,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
реферат Бірзул О..pdf450,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.