Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18538
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСаєнсус, M.A.-
dc.contributor.authorТарасова, К.І.-
dc.contributor.authorКочевой, М.М.-
dc.contributor.authorЛичко, Г.-
dc.contributor.authorSaiensus, M.-
dc.contributor.authorTarasova, K.-
dc.contributor.authorKochevoy, M.-
dc.contributor.authorLychko, H.-
dc.date.accessioned2024-09-19T10:42:41Z-
dc.date.available2024-09-19T10:42:41Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationАктуальність вибору політики розподілу / М.А. Саєснсус, К.І. Тарасова, М.М. Кочевой, Г. Личко // IІ International scientific and practical conference «Modern Approaches to Problem Solving in Science and Technology» (Warsaw, 15-17 November 2023). – Warsaw: International Science Unity, 2023.– P. 219-222.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18538-
dc.description.abstractУ тезах розглядається актуальність вибору політики розподілу продукції як одного з ключових аспектів успішного функціонування компаній у сучасних умовах ринку. Особлива увага приділяється аналізу різних стратегій розподілу та їхньому впливу на конкурентоспроможність підприємства. Визначаються основні фактори, що впливають на вибір оптимальної політики розподілу, включаючи споживчі переваги, характеристики продукції, ринкові умови та технологічні інновації. Робиться висновок, що правильний вибір політики розподілу є критично важливим для забезпечення ефективного покриття ринку, мінімізації витрат та максимізації прибутків.en_US
dc.description.abstractTheses consider the relevance of choosing a product distribution policy as one of the key aspects of the successful functioning of companies in modern market conditions. Special attention is paid to the analysis of various distribution strategies and their impact on the competitiveness of the enterprise. The main factors affecting the choice of the optimal distribution policy are identified, including consumer preferences, product characteristics, market conditions, and technological innovations. It is concluded that the correct choice of distribution policy is critical to ensure effective market coverage, cost minimization and profit maximization.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectполітика розподілуen_US
dc.subjectстратегії розподілуen_US
dc.subjectринкові умовиen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectdistribution policyen_US
dc.subjectdistribution strategiesen_US
dc.subjectmarket conditionsen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.titleАктуальність вибору політики розподілуen_US
dc.title.alternativeThe relevance of choosing a distribution policyen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_Тарасова_4.pdf894,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.