Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18538
Title: Актуальність вибору політики розподілу
Other Titles: The relevance of choosing a distribution policy
Authors: Саєнсус, M.A.
Тарасова, К.І.
Кочевой, М.М.
Личко, Г.
Saiensus, M.
Tarasova, K.
Kochevoy, M.
Lychko, H.
Citation: Актуальність вибору політики розподілу / М.А. Саєснсус, К.І. Тарасова, М.М. Кочевой, Г. Личко // IІ International scientific and practical conference «Modern Approaches to Problem Solving in Science and Technology» (Warsaw, 15-17 November 2023). – Warsaw: International Science Unity, 2023.– P. 219-222.
Issue Date: 2023
Keywords: політика розподілу
стратегії розподілу
ринкові умови
конкурентоспроможність
distribution policy
distribution strategies
market conditions
competitiveness
Abstract: У тезах розглядається актуальність вибору політики розподілу продукції як одного з ключових аспектів успішного функціонування компаній у сучасних умовах ринку. Особлива увага приділяється аналізу різних стратегій розподілу та їхньому впливу на конкурентоспроможність підприємства. Визначаються основні фактори, що впливають на вибір оптимальної політики розподілу, включаючи споживчі переваги, характеристики продукції, ринкові умови та технологічні інновації. Робиться висновок, що правильний вибір політики розподілу є критично важливим для забезпечення ефективного покриття ринку, мінімізації витрат та максимізації прибутків.
Theses consider the relevance of choosing a product distribution policy as one of the key aspects of the successful functioning of companies in modern market conditions. Special attention is paid to the analysis of various distribution strategies and their impact on the competitiveness of the enterprise. The main factors affecting the choice of the optimal distribution policy are identified, including consumer preferences, product characteristics, market conditions, and technological innovations. It is concluded that the correct choice of distribution policy is critical to ensure effective market coverage, cost minimization and profit maximization.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18538
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези_Тарасова_4.pdf894,75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.