Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18583
Назва: Оцінювання якості обслуговування при наданні послуг ресторанного господарства (на прикладі ресторану «Оріон»)
Інші назви: Assessment of service quality in restaurant hospitality services (using the example of the "Orion" restaurant)
Автори: Мхітарян, А.Е.
Бібліографічний опис: Мхітарян А.Е. Оцiнювання якостi обслуговування при наданнi послуг ресторанного господарства (на прикладi ресторану "Орiон"): квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 241 " Готельно-ресторанна справа " за освiтньо-професiйною програмою " Економiка та органiзацiя готельно- ресторанної справи" / Анна Ерiкiвна Мхiтарян ; наук. кер. Наталя Валерiївна Нєчева . - ОНЕУ , 2024. - 81 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: ресторан
послуги ресторанного господарства
якість послуг
оцінювання якості обслуговування
restaurant
restaurant services
service quality
service evaluation
Короткий огляд (реферат): У роботі розкрито сутність та особливості поняття якості та її оцінювання; розглянуто різні системи управління якістю; визначено методи оцінки якості обслуговування. В аналітичній частині досліджено специфіку функціонування ресторану «Оріон» та організаційно-економічну діяльність ресторану «Оріон»; проведено аналіз якості послуг у ресторані «Оріон» на підставі відгуків гостей; визначено комплексну експертну оцінку якості надання послуг у ресторані «Оріон». Розроблено комплекс заходів щодо вдосконалення функціонування ресторану та спрогнозовано оцінку якості послуг ресторану «Оріон» після втілення пропозицій.
Qualification work consists of three sections. The object of the research is the process of assessing the quality of service in providing restaurant services. The work elucidates the essence and peculiarities of the concept of quality and its assessment; various quality management systems are examined; methods of evaluating service quality are identified. In the analytical part, the specifics of the functioning of the "Orion" restaurant were examined, including its organizational and economic activities. An analysis of the quality of services at the "Orion" restaurant was conducted based on guest feedback, leading to a comprehensive expert assessment of the quality of service provision at the establishment. Developed a set of measures to improve the functioning of the restaurant and forecasted the assessment of the quality of services at the "Orion" restaurant after implementing the proposals.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18583
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
реферат Мхітарян.pdf521,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
2024Mkhitaryan.pdf1,6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.