Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18624
Назва: Статистичне дослідження ринку інформаційних послуг
Інші назви: Statistical research on the information services market
Автори: Подмазко, О.М.
Стариш, С.О.
Podmazko, O.
Starish, S.
Бібліографічний опис: Подмазко О.М. Статистичне дослідження ринку інформаційних послуг / О.М. Подмазко, С.О. Стариш / Актуальні аспекти сучасної статистичної науки і практики: мaтepiaли Міжнар. нayк.-пpaкт. кoнф. пам’яті проф. А.З. Підгорного (Одеса, 07 червня 2024 p.). – Одеса: Одеській національний економічний університет, 2024. – С. 102-104.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: цифрові технології
інформаційні послуги
digital technologies
Information services
Короткий огляд (реферат): Швидке прискорення розвитку цифрових технологій сприяло появі широкого спектру інформаційних послуг, таких як соціальні мережі, медіа-платформи, онлайн-банкінг та електронна комерція
The accelerated development of digital technologies in Sweden has led to the emergence of a wide range of information services, such as social networks, media platforms, online banking and e-commerce
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18624
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, права та управління бізнесом

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
100-101+.pdf768,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.