Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18668
Title: Сучасні підходи до формування комплексу маркетингу на підприємстві
Other Titles: Modern approaches to the formation of the marketing complex at the enterprise
Authors: Андрієнко, О.О.
Andrienko, O.
Citation: Андрієнко О.О. Сучасні підходи до формування комплексу маркетингу на підприємстві / О.О. Андрієнко // Минуле, Сучасне, Майбутнє: матеріали студ. дистанційної наук.-практ. конф.: Одеський національний економічний університет, 2024. – Вип. 14. – C. 88-90.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: конкуренція
управління маркетингом
комплекс маркетингу
competition
marketing management
complex marketing
Abstract: В сучасному світі, де конкуренція на ринку постійно зростає, а споживчі уподобання швидко змінюються, ефективне управління маркетингом стає вирішальною складовою успіху будь-якого підприємства. Саме тому актуальним питанням стає розгляд сучасних підходів до формування комплексу маркетингу на підприємстві. Сучасний бізнес вимагає не лише реактивного підходу до маркетингу, але й стратегічного бачення, орієнтованого на досягнення довгострокових цілей. Велике значення набуває інтеграція різноманітних інструментів та каналів комунікації для створення комплексної стратегії, яка максимізує вплив на цільову аудиторію
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18668
Appears in Collections:Конференції здобувачів вищої освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
88-90.pdf258,4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.