Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18668
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАндрієнко, О.О.-
dc.contributor.authorAndrienko, O.-
dc.date.accessioned2024-10-16T07:57:46Z-
dc.date.available2024-10-16T07:57:46Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationАндрієнко О.О. Сучасні підходи до формування комплексу маркетингу на підприємстві / О.О. Андрієнко // Минуле, Сучасне, Майбутнє: матеріали студ. дистанційної наук.-практ. конф.: Одеський національний економічний університет, 2024. – Вип. 14. – C. 88-90.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18668-
dc.description.abstractВ сучасному світі, де конкуренція на ринку постійно зростає, а споживчі уподобання швидко змінюються, ефективне управління маркетингом стає вирішальною складовою успіху будь-якого підприємства. Саме тому актуальним питанням стає розгляд сучасних підходів до формування комплексу маркетингу на підприємстві. Сучасний бізнес вимагає не лише реактивного підходу до маркетингу, але й стратегічного бачення, орієнтованого на досягнення довгострокових цілей. Велике значення набуває інтеграція різноманітних інструментів та каналів комунікації для створення комплексної стратегії, яка максимізує вплив на цільову аудиторіюen_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectконкуренціяen_US
dc.subjectуправління маркетингомen_US
dc.subjectкомплекс маркетингуen_US
dc.subjectcompetitionen_US
dc.subjectmarketing managementen_US
dc.subjectcomplex marketingen_US
dc.titleСучасні підходи до формування комплексу маркетингу на підприємствіen_US
dc.title.alternativeModern approaches to the formation of the marketing complex at the enterpriseen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
88-90.pdf258,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.