Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18668
Назва: Сучасні підходи до формування комплексу маркетингу на підприємстві
Інші назви: Modern approaches to the formation of the marketing complex at the enterprise
Автори: Андрієнко, О.О.
Andrienko, O.
Бібліографічний опис: Андрієнко О.О. Сучасні підходи до формування комплексу маркетингу на підприємстві / О.О. Андрієнко // Минуле, Сучасне, Майбутнє: матеріали студ. дистанційної наук.-практ. конф.: Одеський національний економічний університет, 2024. – Вип. 14. – C. 88-90.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: конкуренція
управління маркетингом
комплекс маркетингу
competition
marketing management
complex marketing
Короткий огляд (реферат): В сучасному світі, де конкуренція на ринку постійно зростає, а споживчі уподобання швидко змінюються, ефективне управління маркетингом стає вирішальною складовою успіху будь-якого підприємства. Саме тому актуальним питанням стає розгляд сучасних підходів до формування комплексу маркетингу на підприємстві. Сучасний бізнес вимагає не лише реактивного підходу до маркетингу, але й стратегічного бачення, орієнтованого на досягнення довгострокових цілей. Велике значення набуває інтеграція різноманітних інструментів та каналів комунікації для створення комплексної стратегії, яка максимізує вплив на цільову аудиторію
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18668
Розташовується у зібраннях:Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
88-90.pdf258,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.