Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18673
Назва: Особливості маркетингових стратегій диференціації та позиціонування товару
Інші назви: Features of marketing strategies for differentiation and product positioning
Автори: Гадевич, К.М.
Gadevich, K.
Бібліографічний опис: Гадевич К. М. Особливості маркетингових стратегій диференціації та позиціонування товару / К. М. Гадевич // Минуле, Сучасне, Майбутнє: матеріали студ. дистанційної наук.-практ. конф.: Одеський національний економічний університет, 2024. – Вип. 14. – C. 100-102.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: диференціація товару
позиціонування товару
product differentiation
product positioning
Короткий огляд (реферат): Диференціація та позиціонування залишаються надзвичайно актуальними в сучасному бізнес-середовищі, особливо в умовах зростаючої конкуренції і різноманітних вимог споживачів, які допомагають компаніям зберігати конкурентоспроможність, залучати та утримувати клієнтів і досягати успіху на ринку
Differentiation and positioning are no longer extremely relevant in the current business environment, especially in the minds of growing competition and diverse opportunities for companions, which help companies to save competitiveness no, gain and retain clients and achieve success in the market
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18673
Розташовується у зібраннях:Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
100-102.pdf187,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.