Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18673
Title: Особливості маркетингових стратегій диференціації та позиціонування товару
Other Titles: Features of marketing strategies for differentiation and product positioning
Authors: Гадевич, К.М.
Gadevich, K.
Citation: Гадевич К. М. Особливості маркетингових стратегій диференціації та позиціонування товару / К. М. Гадевич // Минуле, Сучасне, Майбутнє: матеріали студ. дистанційної наук.-практ. конф.: Одеський національний економічний університет, 2024. – Вип. 14. – C. 100-102.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: диференціація товару
позиціонування товару
product differentiation
product positioning
Abstract: Диференціація та позиціонування залишаються надзвичайно актуальними в сучасному бізнес-середовищі, особливо в умовах зростаючої конкуренції і різноманітних вимог споживачів, які допомагають компаніям зберігати конкурентоспроможність, залучати та утримувати клієнтів і досягати успіху на ринку
Differentiation and positioning are no longer extremely relevant in the current business environment, especially in the minds of growing competition and diverse opportunities for companions, which help companies to save competitiveness no, gain and retain clients and achieve success in the market
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18673
Appears in Collections:Конференції здобувачів вищої освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
100-102.pdf187,2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.