Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18681
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДмитрієва, К.-
dc.contributor.authorНовак, Г.В.-
dc.contributor.authorDmitrieva, K.-
dc.contributor.authorNovak, H.-
dc.date.accessioned2024-10-17T10:58:18Z-
dc.date.available2024-10-17T10:58:18Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationДмитрієва К. Стратегічна роль виставок і ярмарків у маркетинговій діяльності малих бізнесів / К. Дмитрієва, Г.В. Новак // Минуле, Сучасне, Майбутнє: матеріали студ. дистанційної наук.-практ. конф.: Одеський національний економічний університет, 2024. – Вип. 14. – C. 122-124.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18681-
dc.description.abstractПостановка проблеми у загальному вигляді. У сучасному світі, насиченому інформацією та конкуренцією, малі бізнеси стикаються з необхідністю знайти ефективні інструменти для просування своїх товарів і послуг на ринок. Одним із потенційно важливих інструментів є участь у виставках і ярмарках. Проте, незважаючи на потенційні переваги цих заходів, існують виклики та обмеження, з якими стикаються малі бізнеси при використанні івентів у маркетинговій стратегії.en_US
dc.description.abstractStatement of the problem in a general form. In today's world, saturated with information and competition, small businesses are faced with the need to find effective tools to promote their products and services to the market. One of the potentially important tools is participation in exhibitions and fairs. However, despite the potential benefits of these events, there are challenges and limitations that small businesses face when using events in their marketing strategy.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectстратегіяen_US
dc.subjectвиставкиen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectstrategyen_US
dc.subjectexhibitionsen_US
dc.subjectmarketing activityen_US
dc.titleСтратегічна роль виставок і ярмарків у маркетинговій діяльності малих бізнесівen_US
dc.title.alternativeThe strategic role of exhibitions and fairs in the marketing activities of small businessesen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики
Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
122-124.pdf251,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.