Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18681
Title: Стратегічна роль виставок і ярмарків у маркетинговій діяльності малих бізнесів
Other Titles: The strategic role of exhibitions and fairs in the marketing activities of small businesses
Authors: Дмитрієва, К.
Новак, Г.В.
Dmitrieva, K.
Novak, H.
Citation: Дмитрієва К. Стратегічна роль виставок і ярмарків у маркетинговій діяльності малих бізнесів / К. Дмитрієва, Г.В. Новак // Минуле, Сучасне, Майбутнє: матеріали студ. дистанційної наук.-практ. конф.: Одеський національний економічний університет, 2024. – Вип. 14. – C. 122-124.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: стратегія
виставки
маркетингова діяльність
strategy
exhibitions
marketing activity
Abstract: Постановка проблеми у загальному вигляді. У сучасному світі, насиченому інформацією та конкуренцією, малі бізнеси стикаються з необхідністю знайти ефективні інструменти для просування своїх товарів і послуг на ринок. Одним із потенційно важливих інструментів є участь у виставках і ярмарках. Проте, незважаючи на потенційні переваги цих заходів, існують виклики та обмеження, з якими стикаються малі бізнеси при використанні івентів у маркетинговій стратегії.
Statement of the problem in a general form. In today's world, saturated with information and competition, small businesses are faced with the need to find effective tools to promote their products and services to the market. One of the potentially important tools is participation in exhibitions and fairs. However, despite the potential benefits of these events, there are challenges and limitations that small businesses face when using events in their marketing strategy.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18681
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики
Конференції здобувачів вищої освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
122-124.pdf251,51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.